BIZIT 11 - prvi dan

Xiaomi-ev Poco brend kao nova kompanija

2018. godine Xiaomi je uspeo da nadmaši sve konkurente lansiranjem na tržište snažnog Pocophone F1 telefona sa Snapdragon 845 procesorom za samo 300 dolara. Sada je kineska kompanija najavila da će taj pod-brend pretvoriti u potpuno novu kompaniju pod nazivom Poco, prenosi TechCrunch. „Osećamo da je vreme da se Poco odvoji i radi zasebno“, rekao je izvršni direktor Jai Mani u izjavi. „Poco F1 … ostaje najbolji kandidat u svojoj kategoriji, čak i 2020. godine.“

PCPress.rs Image

Xiaomi je četvrti najveći proizvođač pametnih telefona na svetu, a posebno je popularan u Indiji. Iako uglavnom prodaje veoma pristupačne uređaje, 2018. godine lansirao je Poco pod-brend kako bi se takmičio sa pametnim flagship telefonima Samsung-a, OnePlus-a i drugih. Međutim, nakon Pocophone F1, brend tek treba da predstavi još jedan pametni telefon. Kineski proizvođač Xiaomi takođe ima Mi/Redmi pod-brendove, koje je kreirao za prodaju pametnih telefona, računara, televizora i drugih proizvoda u Evropi i na drugim tržištima. Taj brend je, međutim, ostao unutar kompanije, iako izgleda da će Poco pretvoriti u potpuno novu kompaniju.

Pročitajte i:  Xiaomi otkrio 600 ilegalnih aplikacija tokom avgusta

Detalji o brendu ili njegovim budućim proizvodima još uvek nisu poznati, iako je direktor kompanije Poco Alvin Tse rekao za TechCrunch 2018. godine da Poco radi na drugim pametnim telefonima i kategorijama proizvoda. Takođe nije jasno koje će resurse (proizvodnja, marketing i ostalo) nova kompanija deliti sa svojom roditeljskom kompanijom. Poco će se pridružiti ostalima na prenatrpanom terenu relativno kompetitivnog tržišta koje nije mnogo poraslo u poslednjih nekoliko godina. Sam Xiaomi sada proizvodi više premijum uređaja poput K20 Pro i CC9, tako da će se Poco takmičiti i sa svojom roditeljskom kompanijom.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,