BIZIT 11 - prvi dan

Xiaomi predstavlja strategiju održivog razvoja pokrenutu osnovnim tehnologijama

Na Konferenciji stranaka Okvirne konvencije Ujedinjenih nacija o klimatskim promenama (COP29), najistaknutijeg klimatskog samita godine, kompanija Xiaomi, proizvođač potrošačke elektronike i pametnih uređaja, čija je osnovna delatnost povezivanje pametnih telefona i pametnog hardvera putem  Internet of Things (IoT) platforme, predstavila je svoju strategiju održivog razvoja koju pokreću njene osnovne tehnologije. Kompanija je takođe prikazala najnovije napretke u upravljanju ugljen-dioksidom u svom pametnom ekosistemu “Human x Car x Home”, što predstavlja još jednu stratešku nadogradnju za Xiaomi u oblasti  upravljanja klimatskim promenama.

PCPress.rs Image

U govoru u kineskom paviljonu, Alain Lam Sai-wai, potpredsednik i finansijski direktor kompanije Xiaomi i predsednik Airstar Digital Technology, dao je detaljnu analizu najnovije strategije održivog razvoja kompanije Xiaomi, koja je zasnovana na osnovnim tehnologijama kompanije. Naveo je da su ciljevi kompanije da veštačku inteligenciju učini dostupnom svima, da teži održivom razvoju u okviru svog ekosistema i da preuzme odgovornost za svoje osnovne tehnologije. Kompanija Xiaomi posvećena je strategiji pametnog ekosistema „Human x Car x Home“, koja ima za cilj da potrošačima omogući održiv i pametan način života putem svojih tehnologija i inovacija u veštačkoj inteligenciji.

„Kroz pametnu proizvodnju, primenu inovacija u veštačkoj inteligenciji i uvođenje novih maloprodajnih modela u pametni ekosistem, Xiaomi je postigao značajna poboljšanja. Operativna efikasnost i ekonomija obima u proizvodnji su unapređene, dok je saradnja unutar lanca snabdevanja optimizovana. Takođe, Xiaomi je napravio značajne pomake u korišćenju resursa, poput energije i materijala, čime je smanjena njihova potrošnja tokom proizvodnog procesa”, rekao je Alain Lam Sai-wai.

Pročitajte i:  Xiaomi najvaljuje sklopivi pametni telefon

Integracija veštačke inteligencije sa osnovnim tehnologijama za pokretanje praktične primene zelene inovacije

Lam je objasnio kako Xiaomi koristi svoju strategiju pametnog ekosistema „Human x Car x Home“ da postigne efikasan, pametan način života sa niskim emisijama ugljen-dioksida, kao i da pokrene ESG inovacije putem tehnologija. Jedna od glavnih karakteristika Xiaomi HyperMind pametne platforme je prilagođavanje režima rada uređaja, poput klima-uređaja i frižidera. Kroz pametno praćenje i podešavanje, ona osigurava da svi kućni aparati funkcionišu u relativno niskom režimu potrošnje energije, pružajući potrošačima pametno, praktično i ekološki prihvatljivo iskustvo življenja. Ova platforma koristi osnovne tehnologije kompanije Xiaomi kako bi postigla ravnotežu između udobnosti i uticaja na životnu sredinu.

Xiaomi sistem pametne proizvodnje takođe je postigao visok nivo automatizacije u ključnim oblastima. Xiaomi fabrika električnih vozila koristi svoju samostalno razvijenu „Hyper Intelligent Manufacturing Platform“ (Hyper IMP) kako bi pojednostavila čitav proces pametne proizvodnje, koji pokriva sve, od upravljanja proizvodnjom do preciznih podešavanja  za samostalnu optimizaciju. Ovo ne samo da značajno povećava efikasnost proizvodnje, već i smanjuje potrošnju resursa u različitim fazama proizvodnje. Ove godine, Xiaomi SU7 serija je osvojila nagradu „Low-Carbon Leader“ od strane Kineskog centra za tehnologiju i istraživanje automobila. Tajna niskih emisija ovog vozila leži u njegovim snažnim tehnološkim performansama. Jedna od takvih je koeficijent otpora Xiaomi SU7 serije, koji je trenutno najniži među serijski proizvedenim limuzinama na svetu, što značajno smanjuje potrošnju energije i emisiju ugljen-dioksida tokom vožnje. Uz podršku pametnih i automatizovanih tehnologija, Xiaomi automobili mogu postići preciznije upravljanje energijom i optimizovati režime vožnje, čime se smanjuje rasipanje energije i minimizira uticaj na životnu sredinu.

Pročitajte i:  Xiaomi beleži rekordne prihode od 88,9 milijardi jena u drugom kvartalu 2024. godine

Usmeravanje standarda za upravljanje ugljen-dioksidom za „Human x Car x Home” pametan ekosistem kao ključni korak u industrijskoj transformaciji ka ekološkoj održivosti

Xiaomi je predstavio svoj organizacioni standard za „Izgradnju sistema za upravljanje emisijama ugljen-dioksida za „Human x Car x Home“ pametan ekosistem“. Ovaj standard, formulisan u oktobru, prvi je takve vrste koji se fokusira na izgradnju sistema za upravljanje emisijama ugljen-dioksida za različite kompanije unutar „Human x Car x Home“ pametnog ekosistema. Glavni cilj je da pomogne različitim preduzećima da efikasno upravljaju emisijama ugljen-dioksida, dok je sekundarni cilj da promoviše stvaranje novih kvalitativnih proizvodnih snaga kroz pametno AI upravljanje emisijama ugljen-dioksida. Standard je razvijen kako bi pomogao ovim preduzećima da promene pristupe upravljanju emisijama ugljen-dioksida, pokrenu smanjenje emisija kroz čitav lanac vrednosti i podstaknu održivi ekonomski i društveni razvoj.

Vizija održivog razvoja pokrenutog temeljnim osnovnim tehnologijama

Xiaomi je prošle godine najavio tehnološku strategiju koja se fokusira na fundamentalne tehnologije i dugoročna ulaganja u tehnologije koje će koristiti čovečanstvu. ESG prakse igraju ključnu ulogu u ostvarivanju ove strategije. Dugoročni uspeh kompanije Xiaomi zavisi ne samo od kratkoročnih finansijskih rezultata, već i od usklađenog odnosa sa okruženjem, društvom i principima upravljanja. Xiaomi će nastaviti da se zalaže za tehnološke napretke kao svoju osnovnu vrednost, stavljajući prioritet na postizanje karbonske neutralnosti u svojim operacijama kroz mere kao što su unapređenje energetske efikasnosti, primena čistih energetskih praksi i inovacije u pametnoj proizvodnji. Takođe, Xiaomi će aktivno predvoditi prelaz ka niskim emisijama ugljen-dioksida i unapređenje celokupnog lanca vrednosti, pružajući potrošačima zelenije, pametnije i održivije proizvode i usluge.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *