Xiaomi ulazi na tržište automobila
Pametni telefoni, računari, narukvice, skuteri, i sve vrste pametnih kućnih proizvoda, su uređaji koje Xiaomi već proizvodi, a sada, nakon partnerstva sa proizvođačem automobila Bestune, kineska kompanija preduzima hrabar korak – počeće da prodaje vlastiti automobil, SUV.
Xiaomi uvek otkriva nove proizvode koji su u različitim kategorijama, tako da se nekako očekivalo da će pre ili kasnije zaći u svet automobila. Kompanija to čini uz pomoć Bestune-a, sa kojim će lansirati SUV pod svojim brendom Redmi, i ne očekuje se da će biti električni automobil.
Ovo je nova verzija SUV-a Bestune T77, koji je predstavljen prošle godine na Sajmu automobila u Pekingu. Po čemu će se novi model razlikovati još uvek ne znamo, ali možemo očekivati da će koristiti MIUI interfejs, kao i svoje aplikacije ili virtualnog pomoćnika Xiao AI. Kako bismo tačno znali na koji način je Xiaomi modifikovao ovo vozilo sačekaćemo zvaničnu prezentaciju.
Bestune T77 je SUV sa 143 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 204 Nm i 1,2-litarskim turbo-benzinac motorom. Trenutni Bestune T77 je dostupan u šest verzija, sa početnom cenom od oko 13.000 dolara. Ne znamo da li će vozilo stići u Evropu ili Severnu Ameriku, ali u svakom slučaju neće doći po tako konkurentnoj ceni.
Sa ovim potezom, osim što se upustio u tržište automobila, Xiaomi želi da podstakne svoj brend Redmi, koji je predstavljen kao nezavisna divizija početkom ove godine sa lansiranjem Redmi Note 7.
Izvor: Androidpit