Zoom nudi prodavnicu aplikacija sa team-building igrama
Zoom integriše aplikacije nezavisnih proizvođača u svoje video konferencije, jer želi da ostane u prednosti u postpandemijskom svetu.
Postpandemijski svet će i dalje prihvatati hibridni model rada
Nada se da će dodavanje aplikacija „sastanke učiniti privlačnijim, produktivnijim i zapravo još zabavnijim“. Zoom se kladi na budućnost hibridnog rada i nada se da će zadržati svojih 300 miliona korisnika dnevno. Stručnjaci kažu da takođe želi da se takmiči sa rivalima kao što je Microsoft Teams.
Zoom već ima prodavnicu sa 1.500 aplikacija, ali ih treba posebno preuzeti i dodati sastancima. Po lansiranju će biti dostupno 50 aplikacija, uključujući meeting planning aplikaciju Asana i Dot Collector, koja omogućava povratne informacije i ankete u realnom vremenu. Zoom predviđa da će aplikacije „uključujući video igre, povremene igre, šare, društvene igre, igre sa kartama, slične stvari, biti novi način igre sa prijateljima i porodicom“. Programeri zapravo grade igre posebno za team-building vežbe i čuvanje te društvene povezanosti u svetu koji se menja.
Još uvek nije jasno koliko će ljudi nastaviti da koristi Zoom i slične usluge video konferencija dok svet nastavlja da ublažava blokade nakon krize Covid-19. Kompanija, koja je zabeležila eksponencijalni rast tokom pandemije, nedavno je najavila kupovinu kompanije Five9, cloud-based call centre operatora, za 14,7 milijardi dolara. Izvršni direktor Zooma ranije je rekao da je uveren da će postpandemijski svet i dalje prihvatati hibridni model rada – svet u koji se vraćamo je hibridno radno mjesto, mi ćemo ostati daljinski povezani sa ljudima, neće to biti samo isti ljudi u istoj kancelariji koji rade iste stvari. Objavivši mnoštvo aplikacija u oktobru 2020. godine, Zoom želi da doda veću vrednost platformi i partnerstvo sa aplikacijama je brza pobeda koju će mnogi korisnici ceniti.
Izvor: Bbc