A1: Mreža s najboljim korisničkim iskustvom
Ništa nije povezalo i spojilo ljude u novijoj istoriji kao Internet i zbog toga ne čudi što danas teško možemo da zamislimo život bez njega. Većina ljudi je navikla da se u potpunosti oslanja na Internet kako u ličnom, tako i u profesionalnom životu, pa se uz sve veći broj korisnika, beleži i trend rasta količine utrošenog mobilnog Internet saobraćaja.
Poslednji RATEL-ov izveštaj pokazao je značajan skok ukupnog kvartalnog mobilnog Internet saobraćaja u Srbiji u prethodnih godinu dana – sa 150 na 185 miliona GB, što je čak 23 odsto. Neproporcionalno veći udeo tog ukupnog mobilnog Internet saobraćaja generišu korisnici A1 mreže. Zato se ovaj operator opredelio za strategiju koja u fokus stavlja konstantna ulaganja u kapacitet mreže, njeno održavanje i praćenje, ali i automatizaciju procesa kojom se podiže efikasnost i smanjuje mogućnost grešaka.
Kvalitet i performanse telekomunikacionih mreža prate različite domaće i internacionalne institucije, a rezultati njihovih istraživanja neretko imaju udela prilikom donošenja odluke korisnika o željenom operatoru. Prema najnovijem „Izveštaju o iskustvu korišćenja mobilnih mreža u Srbiji nezavisne globalne kompanije za mobilnu analitiku Opensignal”, A1 mreža beleži najbolje rezultate u šest od ukupno sedam kategorija prema kojima se meri nivo zadovoljstva korisnika pri upotrebi mobilnog Interneta.
Uspeh u svim kategorijama
Najbolje rezultate mreža A1 ostvarila je u kategorijama: brzina download-a, dostupnost 4G mreže i video-iskustvo, dok prvo mesto deli u kategorijama: iskustvo pri korišćenju glasovnih aplikacija, video-igara i brzina upload-a.
Ovaj uspeh i nije veliko iznenađenje, budući da je kompanija u aktuelnim RATEL-ovim merenjima ostvarila ozbiljan rezultat i priznanje. Kako je Nenad Zeljković, glavni direktor za tehniku A1 Srbija i A1 Slovenija, nedavno istakao – zahvaljujući jednom od najvećih investicionih ciklusa kompanije i podršci A1 Telekom Austrija Grupe, tokom prethodne godine izgrađeno je više od 130 novih baznih stanica, prošireni su radio-kapaciteti za čak 60 odsto i povezano ukupno oko 850 baznih stanica optikom, što je rezultiralo da A1 mreža u potpunosti zadovoljava najviše tehnološke standarde i rastuće potrebe svojih korisnika.
Prilikom lansiranja brenda A1 Srbija, jasno je stavila do znanja da su kvalitet mreže, napredna rešenja i usluge i vrhunsko korisničko iskustvo, misija kompanije. Da i korisnici prepoznaju ovaj kvalitet, potvrdio je i nedavno objavljen RATEL-ov izveštaj, po kom je A1 i zvanično mobilna mreža u koju prelazi najveći broj korisnika mobilne telefonije u Srbiji, u prvom kvartalu 2022. kao i tokom čitave 2021. godine.
Za više informacija posetite www.a1.rs i www.A1.group!
Opensignal Awards – Serbia
Mobile Network Experience Report February 2022 je izveštaj zasnovan na nezavisnim analizama mobilnih merenja beleženih u periodu od 1. oktobra do 29. decembra 2021. – © 2022 Opensignal Limited.