Brend i autoritet su ključni za dobar marketing
Cold, warm i hot traffic posete sajtu su već dobro poznata i višestruko obrađivana tema. Međutim kada je marketing u pitanju, strategije koje “podgrevaju” posete pretvarajući “hladne” u “tople” i “vruće” su višestruke. Međutim u dinamičnom vremenu u kojem sada živimo mnogi korisnici investiraju svoja sredstva na pogrešan način.
Zbog čega su bitni autoritet, brend i tradicija naspram prostog ulaganja u posete vašem sajtu vrlo jednostavno je objavio Istok Pavlović u svom blog postu. Naime, iako mislite da imate dobar proizvod i ciljate dobru publiku, “zagrevanje atmosfere”, koja do vašeg sajta dovodi publiku sa unapred zagolicanom maštom je mnogo bitnija od prostog plaćanja sponzorisanog sadržaja ili dovlačenja poseta na vaš sajt.
Uostalom, pročitajte tekst i sami i uverite se da je mnogo bitnije i efikasnije “zagrejati” publiku preko autoritativnog medija (je l’ neko rekao PC Press? 🙂 nego Fecebooku plaćati skretanje “hladnih” poseta na vaš sajt.