BIZIT 11 - prvi dan

Diablo 4 pozajmljuje od MMO-a, ali se i dalje radi o „prenaglašenim bildovima“ i „dizanju u vazduh ekrana čudovišta“

Završni deo igre Diablo 4 bi mogao da liči na MMO, ali neće odražavati beskrajni uspon žanra za moć, niti će izdati istoriju serije kao akcionog RPG-a, kaže Blizzard.

PCPress.rs Image

Diablo 4 ima elemente servisa uživo, ali se može igrati kao običan stari akcioni RPG, kaže Blizzard

Tim se neprestano pitao da li je Diablo 4 MMO ili akcioni RPG i gde da se povuče crta tokom njegovog razvoja.

„Odgovor je da je Diablo 4 prvo akcioni RPG“, rekao je pomoćnik direktora igre Joe Piepiora. „To je puzanje po tamnici, sečenje čudovišta, ubijanje čudovišta, igra prikupljanja plena.“

Otvoreni svet i način na koji drugi igrači mogu da se pojave pored vas kako bi pomogli u događajima i bosovima su tu da bi se Sanctuary osećao većim, a ne da bi se osećao kao grupne aktivnosti u MMO-u.

„U Diablu, svi su na neki način nanosioci štete“, rekao je on. „Fantazija o igranju Diablo igre, u mnogim slučajevima, je pravljenje zaista nadmoćnih gradnji i jednostavno dizanje u vazduh ekrana punih čudovišta u nekom trenutku. Želimo da budemo sigurni da su ti elementi sačuvani tamo gde ne morate da brinete o pokušaju da stvorite odabrani skup ravnoteže između više igrača u partiji koji moraju da rade na veoma poseban način zajedno.”

Pročitajte i:  Blizzard je redefinisao Diablo 4 osluškujući šta igrači žele, ali ne radeći sve što su oni predložili 

Nakon što završite priču o Diablo 4, biće vam predstavljeno mnoštvo razloga da se vratite u stare tamnice i delove mape za bolju opremu. U otvorenom svetu postoje tamnice iz noćne more sa jedinstvenim izazovima, bauntijima i PvP zonama.

Dok budete napredovali do nivoa 100 nivoa igre, zaradićete paragon poene i trošiti ih na različita povećanja karakteristika na ogromnoj tabli. U poređenju sa skoro beskonačnim sistemom paragonskih poena u Diablo 3, Diablo 4 će imati ograničenje koliko možete da zaradite.

Sve ovo zvuči mnogo kao MMO, i ne izgleda da bi Blizzard tvrdio da nije pozajmljivanje iz žanra, ali Diablo 4 pravi odmak od beskrajnog grindanja.

„Jedna stvar koju želimo da budemo sigurni je da ne pokušavamo da stvorimo situaciju u kojoj igrači osećaju da moraju da igraju zauvek“, rekao je Piepiora. „Želimo da igrači koji igraju Diablo 4 igraju i uživaju u iskustvu dok igraju igru. Želimo da dođete do određene tačke, kada dostignete nivo 100, gde imate 220 paragonskih poena sa kojima igrate, imate sve svoje poene veštine koje ste već dodelili svom karakteru, a vi imate svoje legendarne i jedinstvene predmete, a sada se radi o konfigurisanju ploče tačno onako kako želite“, rekao je Piepiora.

Pročitajte i:  Blizzard je redefinisao Diablo 4 osluškujući šta igrači žele, ali ne radeći sve što su oni predložili 

Možete da rotirate paragon ploču, birate čvorove koji odgovaraju vašoj građi i dodajete glifove—koje možete pronaći u otvorenom svetu—da biste pojačali čvorove oko njih. Ideja je da ćete pomerati svoje poene dok prihvatate sve teže i teže izazove, i, verovatno, kako se meta menja.

Diablo 4 će imati sezone kao i prethodna igra, što znači da ćete započeti novi sezonski lik i nivo od 1 do 100 svaki put. Učešće u aktivnostima i rad na ciljevima u „sezonskom putovanju“ će vam doneti napredak u prolazu bitke kroz „favor“. Borbena propusnica će imati besplatnu stazu sa stvarima kao što su XP pojačanja za sve igrače i premium stazu sa strogo kozmetičkim nagradama.

Igrači fokusirani na priču koji nisu zainteresovani za završnicu mogu je preskočiti i vratiti se kada dođe do ažuriranja priče ili ih nešto drugo zanima, rekao je Piepiora. 

Diablo 4 će biti lansiran 6. juna. Ali ako ste nestrpljivi, možete početi da planirate svoju verziju sada, koristeći alat napravljen na osnovu nedavne beta verzije igre.

Pročitajte i:  Blizzard je redefinisao Diablo 4 osluškujući šta igrači žele, ali ne radeći sve što su oni predložili 

Izvor: Pcgamer

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,