Disney koristi AI da pokrene tehnologiju striming reklama
Disney koristi AI za pokretanje novog alata za oglašavanje.

Disney koristi AI za pokretanje novog alata za oglašavanje koji će pomoći brendovima da prilagode svoje reklame tako da odgovaraju raspoloženju određenih scena u filmu ili televizijskoj seriji.
„Diznijeve magične reči“ predstavlaju alat koji uvodi novi oblik kontekstualnog oglašavanja za usluge striminga. Upotrebom veštačke inteligencije i mašinskog učenja za analizu i označavanje scena identifikuje sadržaj, brendove, slike i raspoloženje.
Brendovi mogu da koriste ove opisne oznake, poznate kao meta podaci i da identifikuju određenu scenu ili raspoloženje a zatim da personalizuju odgovarajuću poruku.
Disney ulaže u tehnologiju striming reklama u momentu kada se oglašivači sve više udaljavaju od gledaoca. Prihod kompanije od oglašavanja je pao za skoro 3% u prvom kvartalu 2024. godine. Međutim, očekuje se da će novi alat doneti značajne prihode u budućnosti.
Izvor: telecom.economictimes.indiatimes.com