DoNotPay se uplašio sudnice
DoNotPay neće uskoro dovesti svog advokata robota u sudnicu. Joshua Browder, tvorac i izvršni direktor DoNotPay-a, objavio je na Twitteru da kompanija „odlaže naš sudski spor i pridržava se prava potrošača“ nakon što je primila pretnje od „tužilaca Državne advokatske komore“ o potencijalnoj zakonitosti tog štosa.
Kompanija, koja koristi veštačku inteligenciju (AI) kako bi pomogla ljudima da osporavaju kazne za parkiranje i tuže ljude, planirala je da upotrebi tu tehnologiju za borbu protiv kazne za prebrzu vožnju na sudu ovog februara. Browder kaže da bi AI „slušao“ slučaj i generisao odgovore koristeći velike jezičke modele (LLM) i GPT-3, istu platformu koju koristi OpenAI-jev ChatGPT chatbot. Klijent bi zatim čuo ove odgovore preko AirPod-a i ponovio tačno ono što je rekao pred sudijom.
Dok je upotreba elektronskih uređaja zabranjena u nekim sudnicama širom zemlje, Brauder je rekao Gizmodu u to vreme da DoNotPay planira da koristi standarde pristupačnosti slušanju kao rupu, omogućavajući klijentu da nosi AirPods tokom suđenja. Takođe je primetio da sud neće znati da klijent dobija upite generisane veštačkom inteligencijom preko slušalica.
Browder je čak ponudio 1.000.000 dolara svakome ko želi da nosi AirPods i ponovi ono što im je rečeno pred Vrhovnim sudom ranije ovog meseca.
DoNotPay se prvi put pojavio 2015. godine kao „prvi advokat robota na svetu“, u početku pružajući korisnicima šablone koji su im potrebni za podnošenje žalbi i otkazivanje pretplata. Tokom godina, DoNotPay je nastavio da širi svoje mogućnosti i dodaje više usluga, a kompanija je predstavila AI chatbot da vam pomogne da pregovarate o računima prošlog meseca. Alat, koji takođe koristi GPT-3 platformu, može da se uključi u razgovore napred-nazad sa različitim kompanijama putem tekstualnih ćaskanja uživo.
Browder kaže da će kompanija nastaviti da se fokusira na pomaganje korisnicima da smanje medicinske račune, otkažu pretplate i osporavaju kreditne izveštaje koristeći AI. On takođe dodaje da DoNotPay ima neke „neverovatno uzbudljive najave u vezi sa GPT proizvodima za prava potrošača u naredne dve nedelje“ i napominje da DoNotPay uklanja neke usluge, kao što su sporazumi o razvodu i pisma zahteva za klevetu, kako bi se više fokusirao na prava potrošača.
Izvor: TheVerge