Facebook stvara LOL u pokušaju da se približi mlađim generacijama
Mlađa populacija je ranije smatrala da je Facebook „kul“, međutim studije sugerišu da mladi ovu društvenu mrežu više ne posmatraju na taj način, te da su druge platforme kao što je Snapchat stekle popularnost kod ove populacije. Međutim, izgleda da Facebook želi povratak svoje mlađe publike.
U izveštaju TechCrunch-a otkriveno je da Facebook očigledno pokušava ponovo da osvoji srca tinejdžera sa razvojem nečega što se zove „LOL“. Nije sigurno da li je ovo skraćenica za nešto, ali očigledno je da bi trebalo da predstavlja meme hub gde korisnici mogu da nađu zabavne video snimke, klipove slične GIF-ovima, i tako dalje – u suštini sve za šta Facebook smatra da bi se mladima možda dopalo.
Za LOL je rečeno da je u privatnoj, beta fazi u kojoj učestvuje oko 100 učenika srednjih škola i koji su potpisali ugovor o tajnosti. Facebook je od tada potvrdio postojanje huba za koji tvrde da će biti „centar zabavnih meme sadržaja“. Iz kompanije takođe navode da su neodlučni oko toga da li će LOL biti deo glavne aplikacije Facebooka ili će moći da se pokrene kao zasebna aplikacija.
Da li će ova platforma biti uspešna među tinejdžerima, još uvek je rano reći, ali s obzirom da se čini da se Facebook previše trudi, ko zna, možda i uspe.
Izvor: Ubergizmo