Fitbit će od sledeće godine zahtevati od svojih korisnika da se prijave koristeći Google nalog
Nosivi brend Fitbit u vlasništvu Google-a planira da od sledeće godine učini Google naloge obaveznim na novim Fitbit uređajima.
Koje su moguće implikacije deljenja podataka
Prema Fitbitu, Google neće koristiti Fitbit podatke o zdravlju i wellness-u za Google Ads.
„Nakon što pokrenemo Google naloge na Fitbit-u 2023. godine, za neke upotrebe Fitbit-a će biti potreban Google nalog, uključujući registraciju za Fitbit ili aktiviranje novoobjavljenih Fitbit uređaja i funkcija“, navodi se na stranici za podršku. „Ako imate Fitbit nalog, nakon pokretanja Google naloga na Fitbit-u, imaćete opciju da premestite Fitbit na svoj Google nalog ili da nastavite da koristite postojeće Fitbit uređaje i usluge sa svojim Fitbit nalogom sve dok je to podržano”, dodaje se.
Kompanija je saopštila da će Google nalozi na Fitbit-u imati nekoliko prednosti za korisnike Fitbit-a, uključujući jedno prijavljivanje za Fitbit i druge Google usluge, bezbednost naloga, centralizovane kontrole privatnosti za Fitbit korisničke podatke i više funkcija od Google-a na Fitbit-u.
Nakon pokretanja Google naloga na Fitbit-u, ako želite da pređete sa svog Fitbit naloga na svoj Google nalog, moraćete da date saglasnost za prenos vaših Fitbit korisničkih podataka sa Fitbit-a na Google. Jednom kada završite selidbu, prijavićete se na Fitbit sa svojim Google nalogom, a ne više sa svojim Fitbit nalogom. Google će vam tada obezbediti Fitbit u skladu sa Google-ovim uslovima korišćenja usluge, politikom privatnosti i obavezujućim obavezama za Fitbit.
Izvor: Digit.in