Pokloni za geek-a | PC Press

"Gigaset Communications" štedi od 150 tona papira i 240 tona CO2 godišnje

nature-draw-me-a-sheep3 Zahvaljujući domišljatom načinu pakovanja, evropski lider u proizvodnji bežičnih telefona doprinosi boljoj zaštiti životne sredine i efikasnijoj upotrebi materijala. Unapređenjem pakovanja telefona, "Gigaset Communications" će uskoro ostvariti uštedu od 150 tona papira godišnje, a istovremeno će i značajno smanjiti troškove logističke podrške, kao i same proizvodnje. Stvaranjem sveobuhvatne ECO DECT tehnologije i dobijanjem sertifikata ISO 14001, kompanija je već u jesen 2007. godine zauzela jasan stav po pitanju zaštite prirodne sredine.

Stvaranje proizvoda koji doprinose uštedi energije i niskom stepenu zračenja, kao i neprekidni rad na uštedi energije i materijala u proizvodnji, nerazdvojivi su činioci "Gigaseta". Kao deo programa o upravljanju kvalitetom zaposleni u "Gigasetu" neprekidno ulažu u pomenute procese, a u poslednjih nekoliko godina uočljiv je i značajan uspeh u oblasti korišćenja energije i materijala.

Na primer, pakovanje celog sistema (baza i slušalica) smanjeno je za 24%, dok je pakovanje sistema sa tri jedinice – baza i dve slušalice – umanjeno za 44%, a pakovanje sistema sa četiri jedinice – baza i četiri slušalice – za 51%. Prosečna ušteda u ovoj godini iznosiće oko 120 tona papira, a u 2011. godini 150 tona.

Flaner

Pored redukovanja potrošnje papira u "Gigaset Communications" takođe su smanjeni i troškovi logističke podrške, kao i proizvodnje. Jedna paleta proizvoda ubuduće će se na primer sastojati od 192, umesto od 144 telefona (sistema). Kada uzmemo u obzir sve palete proizvoda jasno je da ove promene obezbeđuju uštedu na prevoz robe od 31%. Na godišnjem nivou to znači smanjenje emisije CO2 od 240 tona – količina koju prerađuje 40.000 drveća, tj. 40 hektara šume za seču svakog dana (6 kg po jednom drvetu na dan).

Pročitajte i:  AI video sadržaji troše struju, vodu i uništavaju planetu

Kako korisnici širom sveta poštuju visoki kvalitet proizvoda "Gigaset" "Made in Germany", efikasnost i održivost su za "Gigaset" važni faktori uspeha. Posebno u vanevropskim zemljama raste interesovanje za uštedu energije i proizvode sa niskim stepenom zračenja koji nastaju u uslovima u skladu sa prirodnom sredinom. Najmanje svako četvrto domaćinstvo u Evropi sada koristi Gigaset telefon. U Nemačkoj više od polovine domaćinstava koristi "Gigaset" telefon. Proizvodno postrojenje "Gigaset Communications" u Bocholt-u, koje je dobilo titulu "Proizvodnog postrojenja godine", sada ima kapacitet od oko 16 miliona uređaja za globalnu distribuciju.

Izvor: eKapija

Facebook komentari:
Tagovi: , , , ,