Google Play Store redizajn olakšava pronalaženje mobilnih igara
Glavna lokacija na koju se odlazi za sve Android aplikacije „pretrpela“ je određene promene, budući da je Google napravio određena vizuelna poboljšanja u okviru Google Play Store-a. Osveženi interfejs bi tako trebalo da pojednostavi potragu za željenim aplikacijama, a posebno kada su u pitanju mobilne igre.
Tako Play Store sada pravi razliku između igara i drugih aplikacija, što je odgovor na ekspanziju mobilnog gejminga. Naime, mobilne igre čine 33% preuzetih aplikacija, te su najčešće upravo one te na koje korisnici troše novac, pa kupovine u okviru video igara čine čak 74% od prihoda koji dolaze od aplikacija.
Tako je ovaj potez praktčično nastavak ojačavanja podrške za razvijanje mobilnih igara, a Google Play je ranije već otvorio posebnu stranu za developere ovakvih aplikacija, na kojoj se nalaze uputstva, alati i drugi resursi koji su potrebni za razvijanje novih gejming aplikacija. Pored toga prošle godine se pojavila i Instant App koja korisnicima dozvoljava da isprobaju igre pre nego odluče da ih kupe, što znači da se Google već neko vreme koncentriše na razvoj i distribuciju gejming aplikacija.
Pored sekcije za mobilne igre tu su i odvojene oblasti za filmove i knjige, što će korisnicima omogućiti da lakše dođu do najpopularnijih naslova za određenu oblast. Google je tako napravio „čistiju“ online prodavnicu koja bi trebalo da izađe u susret različitim ukusima više od dve milijarde mesečnih korisnika.
Izvor: Engadget