BIZIT 11 - prvi dan

Huawei i Honor zajednički osvajaju svetsko tržište pametnih telefona

Richard Yu, izvršni direktor i CEO Huawei Consumer BG, na svom službenom Sina Weibo profilu objavio je nove strateške ciljeve kompanije. Huawei će postati najveći proizvođač pametnih telefona na svetu, a Honor će postati drugi najveći proizvođač pametnih telefona u Kini i četvrti na svetu.

PCPress.rs Image
Richard Yu, izvršni direktor i CEO Huawei Consumer BG

Kompanija će podupreti Honor u razvoju vrhunskih proizvoda i nastaviti ulaganja u tehnološke inovacije, distributivne kanale i maloprodajne strategije, održavajući istovremeno čvrstu strategiju dvojnog brenda kod Honor-a i Huawei-ja. Richard Yu veruje da je Huawei-jeva poslovna jedinica za privatne korisnike (Consumer BG) dostigla nov nivo, te da će Huawei i Honor ove godine verovatno postati najveći svetski proizvođači pametnih telefona.

Novi su ciljevi postavljeni nakon što je kompanija postigla svih sedam strateških ciljeva koje je Richard Yu postavio 2012. godine, a to su: transformacija iz ODM nebrendiranog operatera u nezavisni OEM brend, prelazak sa uređaja niske klase na srednje i visoke klase, prestanak prodaje telefona izuzetno niske klase koji postižu visoku prodajnu količinu, ali nisku dobit, inkorporacija HiSilicon četvorojezgarnog procesora i Balong čipa, razvoj e-commerce poslovanja, osmisliti korisničko iskustvo Emotion UI i postati vodeći u globalnoj industriji hardvera.

Pročitajte i:  Huawei se prodaje bolje nego Apple

PCPress.rs Image

Huawei-jeva poslovna jedinica za privatne korisnike vodi u prihodima kompanije s povećanjem od 48,4%, nadmašujući tako poslovnu jedinicu za telekomunikacione mreže. Prošle godine, Huawei-jeva poslovna jedinica za privatne korisnike ostvarila je prodaju od 348,9 milijardi kineskih juana (51,9 milijardi dolara), što je porast od 45,1% u odnosu na prethodnu godinu, čime je najviše doprinela prihodima kompanije.

PCPress.rs Image

Honor je, pored pada globalne industrije, snažnim rastom učvrstio svoju vodeću poziciju. Prema izveštaju IDC-a, globalno tržište pametnih telefona u prva tri kvartala 2018. zabeležilo je pad od 3,1% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, ali Honor je taj trend zaustavio i ostvario rast od 27,1%. Takođe, u međunarodnoj prodaji u 2018. godini, Honor je ostvario godišnji rast od preko 170% i zauzeo drugo mesto u globalnoj online prodaji sa rastom od 29,4% u odnosu na prethodnu godinu.

Izvor: SEEbiz

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,