Kineska kompanija Tencent i Lego ulaze u partnerstvo
Danski proizvođač igračaka Lego objavio je da će udružiti snage s kineskim internet divom Tencent Holdingsom radi razvoja online igrica, a potencijalno i društvene mreže namenjene deci u Kini.
Cilj partnerstva danske firme sa Tencent-om, najvećom društvenom mrežom i proizvođačem igrica u Kini, jeste kreiranje sigurnog internet okruženja koje bi uključivalo sadržaj, platforme i iskustva stvorena posebno za decu. „Svedoci smo da sve više kineske dece ulazi u interakciju sa svetom digitalnim putem, a partnerstvo će im osigurati siguran i maštovit digitalni sadržaj koji će podstaći i njihove potrebe za učenjem, razvojem i zabavom”, rekao je u saopštenju Jacom Kragh, direktor kineskog ogranka Lega.
Partnerstvo uključuje razvoj Legove video zone za decu na Tencentovoj video platformi, kao i razvoj i održavanje igrica s Legovim brendom i licencama. Takođe je obuhvaćen i LEGO BOOST, set za građenje i kodiranje koji deci omogućuje da svoje radove od kockica pretvore u pokretne objekte. Tržišna je vrednost Tencent-a iznosi 537 milijardi dolara i najveća je među kompanijama u Aziji.
Izvor: SEEbiz