LinkedIn kao “dejting” aplikacija
Potraga za ljubavnim konekcijama je često iscrpljujuća, uprkos tome što se čini da su nam drugi dostupniji nego ikada pre. Sve je više dejting aplikacija, ali pojedini romantične veze traže i drugim mestima. Recimo na platformi LinkedIn.
U studiji koju je 2022. godine sproveo Singles Reports se došlo do zaključka da je čak 80% ispitanika koji su bez partnera umorno od potrage. Kažu da su iscrpljeni zbog tradicionalnih dejting akacija, pa je zato valjda sve više onih koji ljubav traže i na onim aplikacijama koje nisu za to predviđene.
Mediji pišu da se parovi sve češće upoznaju na platformama kao što su Strava i Duolingo, te da se X praktično pretvorio u dejting aplikaciju. Ni LinkedIn ne zaostaje, pa više nije neobično da neko dobije poruku koja nije ni u kakvoj vezi s novim poslom. Postavlja se pitanje da li je u vreme sve manje bezbednosti na internetu pametno tražiti romantične veze na ovaj način?
Prema anketi koju je sproveo DatingNews, čak 52% ispitanika je bar jednom otišlo na romantični sastanak koji je ugovoren preko aplikacija koje nisu napravljene za to, a mnogi su naveli baš LinkedIn. To nije nužno dobra vest – prema ispitivanju koje je sprovedeno 2023. godine među hiljadu LinkedIn korisnica, čak 91% je prijavilo da je bar jednom dobilo neprikladnu poruku na LinkedIn-u. Ovo ne samo da nije u skladu s pravilima korišćenja ove platforme, već je i vrlo zabrinjavajuće, a kao rešenje se preporučuje lakši sistem za prijavljivanje.
Izvor: Mashable