BIZIT 11 - prvi dan

Microsoft Dynamics CRM u oblaku

Ponuda Microsoft Dynamics CRM rešenja u cloud okruženju omogućava kompanijama svih veličina da osete prednosti CRM pristupa poslovanju, po veoma prihvatljivoj ceni

Dynamics CRM u cloudu vam pomaže da upoznate i sačuvate svoje klijente
Dynamics CRM u cloudu vam pomaže da upoznate i sačuvate svoje klijente

U svetu prodaje i marketinga ne menja se proporcija koja kaže da 20 odsto mušterija generiše čak 80 odsto prihoda. Isto tako se zna da je „pribavljanje“ novih klijenata finansijski zahtevnije od zadržavanja postojećih. Tu na scenu stupa CRM. Sama skraćenica ne podrazumeva samo softversko rešenje, već poslovnu filozofiju u kojoj je negovanje odnosa sa klijentima u središtu prodajnih aktivnosti, dok je softver „samo“ tu da se ova filozofija uspešno sprovede u delo. CRM način razmišljanja podrazumeva kontinualno proširivanje informacija koje kompanija zna o svojim klijentima, od različitih kontakt‑informacija, preko toga koje proizvode i usluge koriste, za koje su se proizvode interesovali, od čega su odustali, pa sve do ličnih podataka o rođendanima, godišnjicama, o tome kakve su navike kupaca, šta ih zanima…

MSFT_logotype_rgb_CG11

Cilj je da se zahvaljujući dobrom poznavanju postojećih korisnika oni što efikasnije zadrže, da se kod njih razvije osećaj lojalnosti, odnosno poverenja u kompaniju. U realnosti to se odražava u svakom kontaktu kompanije i klijenta – bez obzira na to ko je inicirao taj kontakt. Kad korisnik telefonski nazove podršku očekuje se da oni o njemu imaju sve relevantne podatke, isto kao što korisnici i na slanje poruke na Facebook stranici kompanije očekuju nivo servisa koji ih neće navesti da se obrate negde drugde. Slanje generičkih poruka svim korisnicima možda ima svrhu, ali je bolje direktne poruke personalizovati na osnovu onoga kakav je trenutni odnos korisnika i kompanije. Što je poruka više personalizovana, to kompanija korisnicima pokazuje da ih poznaje i da brine o njihovim potrebama.

I za manje kompanije

Potreba za CRM pristupom nije vezana za veličinu kompanije. I pekara na uglu koja želi da zadrži redovne mušterije (komšije) primenjuje neke CRM principe, makar i na intuitivnom nivou. Što je broj mušterija veći a ponuda komplikovanija, to je i izraženija potreba za dobrim softverskim CRM rešenjem – čuvanje podataka u glavi ili rokovniku ima samo određeni domet i čim dve osobe u kompaniji počnu da rade direktno s klijentima, neophodno je da mogu lako i brzo da razmenjuju sve bitne detalje te komunikacije.

Pročitajte i:  Microsoft: Novi AI eksperiment "špijunira" korisnike

U tim trenucima se mnogi odlučuju za Word dokumente ili Excel tabele, ali ko god je probao tako da vodi poslovnu evidenciju koja treba da se aktivno koristi u poslovima prodaje, podrške ili marketinga, zna da na duže staze to nije efikasno rešenje. Vrlo brzo nastaje više verzija „iste“ tabele, počinje da se usmeno prenose neke od informacija, traži se član tima koji ima baš „onaj“ podatak itd.

Zato u trenutku kad kompanija shvati da mora da unapredi sistem rada treba odmah početi analizu raspoloživog CRM softvera. Jer, osim mesta na kojem će svako lako naći sve bitne informacije koje su mu potrebne, aktuelne verzije alata kakav je Microsoft Dynamics CRM znače i vođenje kroz proces prodaje, marketinšku komunikaciju, te post‑prodajnu podršku.

Funkcije i prednosti

Da se Microsoft‑ovo rešenje izdvaja od konkurencije potvrđuje i kompanija Gartner koja je Dynamics CRM u domenu velikih poslovnih sistema svrstala na vodeću poziciju. To ne znači da ovo rešenje ne mogu da koriste i mala i srednja preduzeća – naprotiv. Uz podršku cloud tehnologije, Dynamics CRM je dostupan organizacijama svih veličina, bez velike inicijalne investicije i uz mesečnu pretplatu čiji iznos zavisi od resursa koji su korisnicima potrebni.

Pročitajte i:  Microsoft Teams nije samo za posao

Dynamics CRM omogućava prodajnim odeljenjima da ostvare dublje odnose s klijentima i da personalizuju svaku interakciju koju s njima ostvaraju. U današnje doba, kad su mušterije stalno na Internetu, istražuju i „mere“ svaku ponudu, pa svoja zapažanja i pritužbe dele putem društvenih mreža, dobar odnos sa njima je bitniji nego ikada. Pored vođenja kroz proces prodaje i analitike prodajnih aktivnosti, Dynamics CRM omogućava da se lako upravlja profilima svih kontakata u bazi, kao i da prodavci partnerski sarađuju da bi kompaniji doneli nove poslove.

Posebno se ističe mobilna aplikacija za smartfon i tablet uređaje, koja omogućava pristup podacima iz CRM sistema sa bilo kog mesta, što je naročito korisno kompanijama čiji zaposleni često rade „na terenu“.

Podrška korisnicima na svakom kanalu i u svakom trenutku postala je jedan od najbitnijih faktora poverenja klijenata. Oni očekuju da isti kvalitet usluge dobiju na Web sajtu kompanije, putem društvenih mreža ili kad pozovu, odnosno pošalju e‑mail. Dynamics CRM omogućava da se klijentima daju prave informacije u pravom trenutku preko bilo kog kanala (uključujući i društvene mreže), a zaposlenima u ovom sektoru kompanije daje sve prikupljene podatke o klijentima kako bi efikasno našli odgovor na postavljeno pitanje.

 

Na kraju, odeljenje marketinga kroz Dynamics CRM može lako da upravlja kampanjama, potencijalnim klijentima i marketinškim resursima. Obuhvaćen je i marketing na društvenim mrežama, kao i analitika realizovanih aktivnosti. Pametan marketing, kreiran na osnovu dubinskog poznavanja klijenata, omogućava i da se ostvare bolji rezultati, što je još jedan faktor koji doprinosi brzom vraćanju investicije u CRM rešenje.

Kome je namenjen?

Dynamics CRM u profesionalnoj verziji obuhvata sve funkcije neophodne za kvalitetno upravljanje prodajom, marketingom i podrškom. Kompanijama koje žele više, i već se oslanjaju na Microsoft rešenja, biće zanimljivija verzija nazvana Sales Productivity (lokalizovana kao „Produktivnost prodaje“).

Pročitajte i:  Nvidia je u problemu

Ova verzija obuhvata kompletno CRM rešenje, kao i Microsoft Office 365 u Enterprise E5 verziji. Ovaj paket je posebno interesantan za kompanije sa većim brojem zaposlenih koji rade u pokretu, pošto obuhvata i cloud verziju Microsoft Office programa sa pripadajućim mobilnim aplikacijama, kao i podršku za obavljanje konferencijskih razgovora preko Interneta.

Malo više o sadržaju oba paketa saznaćete iz tabele, a to što čitate ove redove teksta znači da je CRM nešto o čemu ozbiljno razmišljate. Preporučujemo da, pre odluke o investiciji, na Microsoft‑ovom sajtu aktivirate probnu verziju Dynamics CRM-a i isprobate njegove mogućnosti.

Mi­cro­soft par­tne­ri za im­ple­men­ta­ci­ju Dyna­mics CRM re­še­nja

 


Dve ponude za Dynamics CRM

Profesionalna verzija

Obuhvata sledeće funkcije:

  • Tokovi rada i odobrenja
  • Automatizacija prodaje
  • Automatizacija korisničke podrške
  • Prodajne kampanje
  • Izveštaji i lične table
  • Integracija putem Web usluga
  • Pristup putem mobilnih uređaja
  • Pristup prilagođavanjima i ekstenzijama
  • Cena: 60 dolara po korisniku mesečno

Produktivnost prodaje

Obuhvata Microsoft Dynamics CRM Online Professional Add‑on to Office 365, kao i Office 365 Enterprise E5, što uključuje

  • Office Suite 2016
  • Konferencijske razgovore preko Interneta
  • Razmenu instant poruka i povezivanje sa aplikacijom
  • Skype upravljanje pozivima zasnovano na cloud‑u
  • PSTN Conferencing (u izabranim geografskim oblastima)
  • Naprednu e‑poštu i kalendare
  • Naprednu bezbednost
  • Analitičke alatke
  • Mobilnost
  • Upravljanje poslom
  • Cena: 83 dolara po korisniku mesečno

 


Kako biste se što bolje uverili u prednosti ovog CRM rešenja, predlažemo vam da isprobate besplatnu 30-dnevnu verziju koju možete preuzeti sa ovog linka.

 

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , , , , ,