Microsoft menja oglašavanje za Copilot?
Microsoft oglašavanje za Copilot kritikovano je od strane nadzornog tela u industriji zbog tvrdnji o produktivnosti i zbunjujuće upotrebe brenda Copilot . Nacionalno odeljenje za oglašavanje (NAD) Biroa za bolje poslovanje pregledalo je Microsoft ovo oglašavanje za Copilot i preporučilo da softverski gigant prekine ili izmeni tvrdnje o produktivnosti u vezi sa Microsoft 365 Copilot om i da jasnije otkrije ograničenja svoje funkcije Poslovni ćaskanje.
Microsoft je tvrdio da Copilot ima prednosti u pogledu produktivnosti i povrata investicije (ROI) za preduzeća koja usvoje AI asistenta, uključujući i to da „67%, 70% i 75% korisnika kaže da su produktivniji“ nakon određenog korišćenja Copilota. „NAD je otkrio da iako studija pokazuje percepciju produktivnosti, ona ne pruža dobro poklapanje sa objektivnom tvrdnjom o kojoj je reč“, kaže nadzorno telo u svom pregledu. „Kao rezultat toga, NAD je preporučio da se tvrdnja prekine ili izmeni kako bi se otkrila osnova za tvrdnju.“
Uz preporučene promene u oglašavanju produktivnosti, NAD takođe sugeriše da bi korisnici Copilot a mogli biti zbunjeni Microsoft ovom širokom upotrebom brenda Copilot u više proizvoda — uključujući i Poslovni ćaskanje. „NAD je zaključio, na osnovu konteksta tvrdnji i univerzalne upotrebe opisa proizvoda kao ‘Copilot ‘, da potrošači ne bi nužno razumeli razlike.“ NAD je preporučio da Microsoft sada „modifikuje svoje oglašavanje kako bi jasno i uočljivo otkrio sva materijalna ograničenja u vezi sa načinom na koji Poslovni ćaskanje pomaže korisnicima“.
Microsoft je godinama imao zbunjujuće brendiranje za Copilot . Microsoft je ponovo pokrenuo svoj Copilot za preduzeća sa besplatnim AI ćaskanjem i agentima na plaćanje po upotrebi ranije ove godine, u pokušaju da pojednostavi neke od svojih problema sa brendiranjem. Microsoft 365 Copilot ćaskanje, kako je sada poznato, počelo je kao Bing ćaskanje Enterprize pre nego što ga je Microsoft zatim zbunjujuće rebrendirao u samo Copilot . Negde usred celog ovog rebrendiranja, Poslovni ćaskanje — koje je prvobitno bilo ćaskanje u Timsu — sada je Poslovni ćaskanje za Microsoft 365 Copilot .
Kao što sam napisao u Notepad-u pre skoro godinu dana, Microsoft je rebrendirao Copilot na najMicrosoftoviji mogući način. Sve je to deo pokušaja da se preduzeća navedu da više koriste Copilot, a zatim da dodatno plaćaju za pretplatu na Microsoft 365 Copilot.
Microsoft kaže da se ne slaže sa zaključcima NAD-a, ali da će „slediti preporuke NAD-a za razjašnjenje svojih tvrdnji“. Nadamo se da to znači da će brendiranje Copilot-a biti jasnije u budućnosti.
Izvor: TheVerge



