Nefa nameštaj u vašem digitalnom domu
Kompanija Nefa je dobitnik Top 50 priznanja PC Press-a za nastup na društvenim mrežama. Ovo priznanje je ponela zahvaljujući odličnom nastupu, pre svega kada govorimo o Facebook stranici, pokazujući time da nameštaj za digitalni dom nije samo fraza. Evo na koji način se kompanija predstavlja publici.
Naša kompanija za promet nameštaja osnovana je u Srbiji 2017. godine s motom „Dobar ležaj. Dobra cena“ koji je kasnije prerastao u „Udobno se smesti“. Zalažemo se za udoban svakodnevni život priuštiv svakom. Naš cilj je da kvalitet luksuznog nameštaja približimo svim kupcima.
Ležaj je u srcu svakog doma, a Nefa je stručnjak za tapacirani nameštaj. Sa svešću o tome da ležaj nije samo komad nameštaja nego i mesto za odmor, opuštanje i druženje gde provodite veliki deo vremena, Nefa teži da vam ponudi najbolja gotova rešenja. Tim dizajnera osmislio je i konstantno unapređuje paletu modela koji pružaju optimalan spoj udobnosti, funkcionalnosti, kvaliteta i stila.
Da biste dnevnu sobu tokom dana koristili za odmor, opuštanje, druženje s porodicom ili prijateljima, a noću kao oazu mira, vrlo je važno da ambijent učinite dvostruko pogodnim. Birajte umerene, tople boje za zidove. Ako koristite luster ili plafonjeru tokom dana, obavezno unesite i poneku stonu ili podnu lampu koja će uveče sobu učiniti prijatnom za spavanje. Birajte nameštaj koji će se dobro uklopiti i u dnevni i u noćni ambijent, nemojte da bude glomazan pa da ne možete da ga pomerite. Ali treba da bude elegantan, moderan, praktičan i funkcionalan.
Najjednostavnija rešenja uvek su najbolja
Deo Nefa grupacije je fabrika nameštaja koja se ističe inovativnim industrijskim pristupom proizvodnji nameštaja, za razliku od tradicionalnih fabrika radioničkog tipa. Serijska proizvodnja podrazumeva korišćenje repromaterijala pouzdanih evropskih dobavljača i primenu moderne industrijske opreme, što rezultira ujednačenim kvalitetom gotovih proizvoda uz niže cene i kraće rokove isporuke za krajnjeg kupca.
Primenom tehnologije serijske proizvodnje i promišljenih konstruktivnih rešenja postižemo superioran odnos cene i kvaliteta svojih proizvoda. Kod nas nije neophodno praviti izbor između kvaliteta, udobnosti, cene, načina plaćanja i brzine isporuke. Nudimo sve na jednom mestu.
Naše digitalne kanale komunikacije prepoznali smo kao strateški važne i zbog toga smo se odlučili da našim pratiocima i potencijalnim kupcima ponudimo vrhunsku uslugu i podršku. Pokušaćemo i da objasnimo na koji način smo razmišljali prilikom kreiranja strategije u direktnoj komunikaciji s pratiocima kroz digitalne kanale. Tačno je, u Internet prodavnici moguće je obaviti kupovinu bilo kada. Već se ustalila fraza 24/7/365, Internet prodaja je dostupna 24 časa, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini, koja je tačna, ali morate obratiti pažnju na nekoliko stvari. Ukoliko potencirate dostupnost, nemojte dozvoliti da pitanja potrošača, koja mogu doći putem mnogo kanala (društvene mreže, kontakt forma, e‑mail, chat) budu bez odgovora. Trudite se i da odgovor stigne u nekom razumnom roku. Jasno naglasite kako funkcioniše isporuka i korisnička podrška radnim danima, vikendima i praznicima, dajte potrošaču precizne informacije kako bi znao šta može očekivati.
Kao i u svakom poslu, ukoliko su ispunjeni sledeći uslovi: visok nivo profesionalizma, brige o detaljima, osluškivanje tržišta i potreba potrošača, briga o samom potrošaču, uspeh neće izostati. Nefin maloprodajni lanac brzo raste i trenutno broji više od 33 salona u Srbiji (11 u Makedoniji i 12 u Bosni i Hercegovini), a na prvi rođendan otvorili smo i Web sajt!
Korisna adresa: www.nefa.rs