Netflix ulaže 100 miliona dolara u diverzifikaciju
Nakon objavljivanja svog prvog izveštaja o rodnoj ravnopravnosti u januaru, Netflix je takođe objavio rezultate studije svojih filmova i serija po narudžbi SAD- tokom 2018. i 2019. godine. Iako je raniji izveštaj pokrivao sastav Netflix-ovih zaposlenih, sada je taj sastav proširen sa mnogo više ljudi i saradnika.
100 miliona dolara tokom pet narednih godina
Netflix je danas najavio fond za kreativni kapital koji će uložiti 100 miliona dolara tokom pet godina u diverzifikaciju u svojoj kompaniji i na filmskom platnu. Sarađivaće sa spoljnim organizacijama za koje je suizvršni direktor i glavni direktor za sadržaj Ted Sarandos rekao da postižu sjajne rezultate u ovoj oblasti. Fond će takođe ići u pravcu uspostavljanja prilagođenog Netflix programa koji će pomoći da se identifikuje, obuči i obezbedi posao za buduće talente širom sveta.
Nije slučajno što je Netflix ove godine odlučio da objavi izveštaje o diverzifikaciji, kako u okviru populacije zaposlenih, tako i u okviru svojih produkcija. Prošlog septembra, kada je kompanija objavila prvi teaser za svoju tinejdžersku dramsku seriju Grand Army, spisateljica Ming Peiffer je govorila da su ona i još troje pisaca napustili emisiju zbog rasističkog iskorišćavanja i zlostavljanja. Generalno, rezultati pokazuju da je Netflix zaista napravio neka poboljšanja tokom poslednje dve godine. Sve oči su sada uprte u Netflix i njihovu reakciju kako će uspostaviti bolje standarde za manjine u svojoj kompaniji.
Izvor: Engadget