NIS: Inovacije koje menjaju način na koji punimo rezervoar
Da li je moguće dopuniti rezervoar goriva u svega par klikova, koristeći samo mobilni telefon? Kompanija NIS dokazuje da je upravo digitalizacija ključ za unapređenje korisničkog iskustva i postizanje poslovnih uspeha.
Projekti poput mobilne aplikacije Drive.Go, aplikacije „Sa nama na putu“ s mnogobrojnim dodatnim funkcionalnostima, kao i samouslužne kase za plaćanje goriva, pokazuju na koji način tehnologija može biti u službi vozača.
Bonus poeni uz samo nekoliko klikova
Kako ističu u NIS-u, od pre nekoliko godina „Sa nama na putu“ kartica postala je dostupna i putem istoimene mobilne aplikacije koja se može preuzeti na Android, iOS i Huawei uređaje, a uz pomoć koje novi korisnici mogu da se u svega par klikova onlajn i besplatno registruju u program lojalnosti „Sa nama na putu“.
Korisnicima mobilne aplikacije je omogućeno da putem QR koda u mobilnoj aplikaciji sakupljaju i koriste bonus poene. Istovremeno, ova aplikacija, pored toga što pruža uvid u osnovne informacije kao što su transakcije, stanje bonus poena, obogaćena je i dodatnim funkcionalnostima – pričama koje su dostupne na početnom ekranu aplikacije koje informišu o aktuelnim promocijama i dostupnim uslugama, a putem aplikacije omogućen je odabir i slanje fiskalnih računa na e-mail. Potrošačima je dostupna i interaktivna mapa koja prikazuje lokacije NIS Petrol i Gasprom benzinskih stanica, njihovo radno vreme i usluge koje nude. Osim toga, dodatne funkcionalnosti, poput personalizovanih ponuda, sakupljanja kupona prilikom kupovine odabranih proizvoda iz asortimana Drive Cafe i dobijanja poklon-vaučera, dodatno povećavaju zadovoljstvo korisnika.
Plaćanje goriva bez izlaska iz vozila
NIS je prva kompanija koja je svojim potrošačima obezbedila brzo i sigurno plaćanje direktno putem telefona, bez potrebe za ulaskom u prodajni objekat, uz pomoć Drive.Go mobilne aplikacije. Ova inovacija pruža dodatne pogodnosti, poput registracije lojalti kartice, podsetnika za važne datume (važenje vozačke dozvole, polisa osiguranja) i korišćenja IPS deep tehnologije za plaćanje putem bankarskih aplikacija, bez unosa podataka o karticama. Na taj način NIS pravi značajan korak na putu unapređenja korisničkog iskustva, i istovremeno pokazuje da kompanija ostaje posvećena digitalnim inovacijama u službi potrošača.
Kompanija NIS trenutno realizuje više od 100 inicijativa usmerenih na unapređenje korisničkog iskustva, povećanje komfora, brzine i sigurnosti pri plaćanju. Digitalizacija benzinskih stanica nije samo trend već i dokaz da inovacije donose dugoročne koristi za obe strane
Samouslužne kase za bržu kupovinu
Početkom 2024. godine, NIS je pokrenuo pilot-projekat samouslužnih kasa na odabranim maloprodajnim lokacijama, čime je postao prvi ponuđač ove usluge na domaćem tržištu. Ovaj koncept omogućava korisnicima da samostalno plaćaju gorivo i dopunski asortiman uz pomoć platnih kartica, IPS metoda ili lojalti kartica. Planirano je širenje ovog modela na više od 50 lokacija širom Srbije.
Tehnologija u službi potrošača
U kompaniji NIS navode da su ovi projekti samo deo šire strategije digitalne transformacije NIS-a. Kompanija trenutno realizuje više od 100 inicijativa usmerenih na unapređenje korisničkog iskustva, povećanje komfora, brzine i sigurnosti pri plaćanju. Iz NIS-a poručuju da digitalizacija benzinskih stanica nije samo trend već i dokaz da inovacije donose dugoročne koristi za potrošače i poslovanje:
„Kako bismo izašli u susret našim potrošačima, tokom prethodnih godina značajno smo unapredili tehnološka rešenja u maloprodajnom segmentu. Kroz inovativne projekte NIS pokazuje da budućnost pripada upravo kompanijama koje inovacije stavljaju u službu korisničkog iskustva, čineći granicu između tradicionalnog maloprodajnog segmenta i digitalne maloprodaje nevidljivom“, istakla je Marija Halar, direktorka Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva u NIS-u.