BIZIT 11 - prvi dan

Ova skrivena Diablo 4 funkcija mogla bi loot grind učiniti mnogo lakšim u završnici igre

Na kraju ćete dostići tačku u Diablo 4 gde, umesto da meljete nivoe, grindate za opremu.

PCPress.rs Image

Možete usredsrediti sve svoje farmanje na neprijatelje koji ispuštaju tačno ono što želite

Jedinstveni predmeti daju jedinstvene bonuse za vašu klasu i oni su neophodni dok se penjete ka 100. nivou RPG-a. Umesto da slepo klizite kroz tamnice i kockate se sa Murmuring Obols za opremu, zapravo možete ciljati određene tipove predmeta pomoću sistema porodice čudovišta u Diablo 4 (zaista nesrećno ime). Nekromanti koji očajnički traže kosu, na primer, mogu da traže Drowned neprijatelje, ili ako vam je samo potreban Unique helm da dovršite svoj bild, možete se usredsrediti na borbu protiv Cultist-a.

Dok završite kampanju i započnete dug put preko nivoa 50, videćete zašto su jedinstveni predmeti ogromna pomoć u težim svetskim nivoima (World Tiers). Normalni neprijatelji i bosovi udaraju jače i zahtevaju da imate neku vrstu sinergije između vaše opreme i vašeg stabla veština da biste preživeli. Detalji o porodicama čudovišta su još uvek nejasni i nejasno je da li se povećane stope pada uopšte primenjuju na Unique predmete. Ali čak i ako to ne urade, postoji šansa da će ovaj sistem i dalje biti koristan za svakoga ko još nije dostigao nivo 100. Retki i legendarni predmeti nose moćne statistike koje možete nadograditi i pretvoriti u određene legendarne pomoću pasivnih bonusa iz Aspects of Power. Jer hajde da se suočimo sa tim, svaka mehanika koji pomaže da se iskoristi neoprostiva priroda RNG kapi vredi pokušati.

Pročitajte i:  Blizzard je redefinisao Diablo 4 osluškujući šta igrači žele, ali ne radeći sve što su oni predložili 

Korisnik Reddita NightKrowe sastavio je listu svake porodice čudovišta, dodeljene im tipove predmeta i u kojim tamnicama se mogu naći. Maxroll takođe ima listu i objašnjenje svake vrste čudovišta.

Evo šta svaka porodica čudovišta ispušta:

  • Bandits: Daggers, maces
  • Beasts: Chests, crossbows, swords
  • Cannibals: two-handed axes, axes, helms
  • Cultists: Daggers, helms
  • Drowned: Scythes, two-handed maces, pants, boots
  • Fallen: Axes, staves
  • Ghosts: Bows, wands
  • Goatmen: Two-handed axes, axes, two-handed staves, totems
  • Skeletons: Crossbows, shields, swords
  • Snakes: Two-handed polearms, swords
  • Spiders: Chests, focus, gloves, two-handed swords
  • Vampires: Bows, two-handed swords, wands

Ako niste baš sigurni koje konkretne stavke su vam potrebne, samo potražite koji gear slot na tabli vašeg karaktera ima najniži nivo stavke i ciljajte porodicu čudovišta koja ga ispušta. Elitni neprijatelji imaju veće šanse da ispuste predmete, pa ćete želeti da farmate čudovišta u tamnicama ili na događajima u otvorenom svetu kao što su Helltides ili Strongholds.

Neko će sigurno uraditi matematiku kako bi definitivno utvrdio da li su stope dropovanja dovoljno značajne da ih iskoristile u odnosu na regularno farmanje neprijatelja. Čini se da je većina sistema Diablo 4 izgrađena oko kraja igre, tako da se ne bih iznenadio ako je ovo korisnije nego što izgleda. Blizzard takođe ima ogromnu zakrpu za ravnotežu, koja bi mogla da uključi promene koje naglašavaju ciljanu farmu predmeta. 

Pročitajte i:  Blizzard je redefinisao Diablo 4 osluškujući šta igrači žele, ali ne radeći sve što su oni predložili 

Izvor: Pcgamer

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: