Pet prednosti za Optimized Print Service
Mnogi poslovni procesi odavno imaju posebne outsourcing verzije, na zadovoljstvo kako korisnika tako i provajdera ovih usluga. OPS (Optimized Print Service) je zauvek promenio način na koji kompanije razmišljaju o poslovnom štampanju
Kombinacija softverskog i hardverskog rešenja, koja posedovanje uređaja za štampanje pretvara u uslugu, naziva se i MPS – Managed Print Service, PaaS – Print as a Service ili Rent‑a‑print. Kompanija Original je u Srbiji razvila uslugu pod nazivom iPlus (skraćenica od engleskog impression plus), što bi se moglo prevesti kao „otisak više“.
Štampači ili multifunkcionalni uređaji, odabrani u skladu s potrebama kompanijskog radnog okruženja, ponuđeni su kroz brojne varijacije iPlus paketa usluga, po meri klijenata. To donosi brojne prednosti u svakodnevnom savremenom poslovanju, za sve strane u kompaniji: vlasnike, zaposlene koji koriste uređaje za štampanje, odeljenje za nabavke i IT sektor.
Stručan izbor opreme za udobnije štampanje
Koliko je IT sektor vaše kompanije sposoban da detaljno analizira potrebnu flotu štampača i multifunkcionalnih uređaja, u skladu s potrebama za poslovnim štampanjem, skeniranjem i kopiranjem? I to ne samo pre nabavke, već i u toku eksploatacije. Tu su i poslovi održavanja te opreme, popravke, zamene, nabavka novih uređaja… Da li je to pravi način da se koristi njihovo vreme, pored tolikog drugog redovnog IT posla u kompaniji?
U svetu iPlus rešenja svi ti procesi prepušteni su onima koji su stručniji u tim poslovima, brži u njihovoj realizaciji i povoljniji u pogledu troškova. Prepustite te poslove onima koji poseduju specijalizovana znanja u oblasti poslovnog štampanja kako biste osigurali da vaša kompanija primenjuje odgovarajuću opremu i softverska rešenja po pristupačnoj ceni.
Ekspertiza inženjera iz iPlus tima rešiće vas uobičajenih problema koji pogađaju kompanije s mnoštvom štampača. Najpre, eliminisaće „usamljene štampače“, one uređaje koji se koriste samo lokalno, za jednog ili par korisnika. Osim što su često neumreženi, pa time i slabo iskorišćeni, oni uglavnom zahtevaju poseban potrošni materijal, pa su skuplji za održavanje. Takođe, iPlus tim će, nakon analize, zameniti sve neefikasne uređaje koji nisu u skladu s potrebama kompanije i predložiti optimalna rešenja, u skladu s budžetom i obimom njihovog korišćenja.
Fleksibilno i skalabilno štampanje u ritmu poslovanja
Pri klasičnoj kupovini štampača i multifunkcionalnih uređaja vaša kompanija ostaje „zarobljena“ opremom koja joj, za recimo godinu dana, zbog promene obima i strukture poslovanja, postaje nedovoljna, predimenzionirana ili neprikladna. Teško je da budete na svim poljima vidoviti i da pouzdano znate kakva vam je oprema za štampanje potrebna u sledećoj poslovnoj godini. A ulaganje u tu vrstu opreme se isplati tek za nekoliko godina.
Slično cloud rešenjima koja kompanija verovatno već koristi za hosting i raznorazne serverske usluge, iPlus paketi usluga nude opcije za prilagođavanje promenljivim poslovnim potrebama. Fleksibilnost i skalabilnost iPlus sistema omogućava menjanje i samih uređaja i obima štampanja.
Manji troškovi uz punu kontrolu
Stari način, koji možemo da nazovemo „kupili smo štampač i brinemo o njemu“, nosio je sa sobom brojne nepredvidive i sakrivene troškove. Sa OPS pristupom, odabirom nekog od iPlus paketa usluga, smanjenje i kontrola troškova štampanja lako su ostvarivi. Jednostavno – plaćate onoliko koliko ste štampali. Naravno, i same cene uređaja su povoljnije kada se nabavljaju kroz iPlus.
Optimizovana usluga štampanja koju nudi kompanija Original, na predvidljiv i transparentan način pokriva potrošni materijal za dogovoreni broj otisaka, garanciju tokom trajanja ugovora, redovno i vanredno održavanje uređaja, dostavu tonera i potrošnog materijala, kao i korišćenje zamenskog uređaja u slučaju potrebe. Tako dobijate konzistentnu cenu po odštampanoj stranici tokom godine, ali i mesečne izveštaje radi kontrole vaših realnih potreba štampanja i predvidljive poslovne troškove.
Veća produktivnost, manja zabrinutost
Od opreme koja omogućava vaše poslovanje očekujete da bude efikasna, stalno operativna, dugotrajna… Ne želite da nepotrebno trošite vreme na njeno održavanje i popravke, a pogotovo ne želite da vas ometa u stalnim dnevnim poslovima, zbog čekanja na otklanjanje kvarova i drugih nedostataka. Takođe, ne želite da na lageru držite nepotrebne zalihe tonera i drugih potrošnih materijala, kao ni da trošite vreme na njihovu nabavku.
U sistemu iPlus nemate takvih briga: softver koji prati rad vaših štampača i multifunkcionalnih uređaja automatski i u realnom vremenu javlja kompaniji Original trenutni status uređaja kako bi se pravovremeno preduzeli svi potrebni koraci. Sve je podređeno tome da korisnici ne razmišljaju o tome šta, kad, kako i koliko je potrebno za optimalno i stalno funkcionisanje uređaja za štampanje.
(i)Plus za prirodno okruženje
Optimizovana usluga štampanja iPlus doprinosi i manjem zagađivanju prirode. Najpre, vaša kompanija ne koristi više uređaja za štampanje nego što joj je stvarno potrebno, a i njihov životni vek je duži zbog boljeg održavanja. Smanjena je količina utroška papira i tonera, manja je potrošnja električne energije, a i potrošeni kartridži sigurno završavaju na zakonom predviđenom mestu za prikupljanje.
iPlus koncept nudi pakete usluga za savremeno upravljanje štampanjem u kompanijama. U njihovoj ponudi su uređaji svetskih brendova Konica Minolta i Oki, a svima prilagođeni paketi iPlus usluga kombinuju savetovanje, hardver, implementaciju softvera, upravljanje tokovima posla, obuku, održavanje i servis.