Reklame stižu na Instagramov IGTV
Dok gledate Instagram Stories, povremeno ćete naići na oglas ili dva. Najveći deo Instagram video snimaka sa IGTV-a zadržao se bez oglasa, ali očekuje se da će se to promeniti. Iako korisnicima koji ne vole oglase to može da bude neugodno, za kreativce koji žele da zarade za život od stvaranja IGTV video zapisa će biti dobra vest.
U najavi Instagram je otkrio da će se oglasi pojavljivati na IGTV videima, što bi moglo da bude dobra stvar za kreativce. To je zato što će Instagram deliti prihod od oglasa slično kao što YouTube deli prihod od oglasa sa svojim autorima. Ovo bi Instagram učinilo održivijom alternativom YouTube-a.
Prema Instagramu, „Od sledeće nedelje uvodimo oglase na IGTV, našu dugometražnu video destinaciju. Želimo da podržimo ulaganja autora u IGTV tako što ćemo s njima deliti prihod od oglašavanja. IGTV oglasi će se u početku pojavljivati kada ljudi kliknu da pogledaju IGTV video zapise iz pregleda u feed-u. Video oglasi će biti napravljeni za mobilne uređaje i do 15 sekundi dužine.“
Za one koji nisu upoznati, IGTV je mesto na kojem će korisnici Instagrama moći da postavljaju video snimke veće dužine. Ovo je nasuprot Stories sekciji gde su videi ograničeni na 15 sekundi. Da li će ove promene prouzrokovati da korisnici pređu sa YouTube-a na IGTV ostaje da se vidi.
Izvor: Ubergizmo