Samsungovo “Besprekorno Iskustvo” i na CES-u 2009
Naredna generacija Samsung besprekornog korisničkog iskustva – veća interaktivnost, intuitivniji korisnički interfejs i nova tehnologija u skladu sa ekološkim principima – predstavljena je na sajmu CES 2009.
Ovogodišnja ponuda proizvoda donela je Samsungu 46 CES nagrada za inovacije, ojačavši lidersku poziciju kompanije u oblasti vizuelnih displeja, digitalnih muzičkih plejera i sistema kućnih bioskopa.
Za rezultat imamo “novi talas” Besprekornog iskustva koji je Samsung po prvi put predstavio 2008. godine, zasnovan na “4C” razvojnom principu – sadržaj, kreativnost, konektivnost i komponente (content, creativity, connectivity and components). Novo Besprekorno Iskustvo je zasnovano na životnom stilu korisnika kojima se nudi veliki broj izbora.
LED pozadinsko osvetljenje u prvom planu
Samsung je formirao novu samostalnu kategoriju u svojoj familiji HDTV televizora za 2009. godinu promovičući liniju LED televizora koji će postaviti novi standard za kvalitet slike i energetsku efikasnost. Ove godine, Samsung će kompletirati liniju LED televizora dijagonale od 40 do 55 inča koji mogu postići ranije nedostižne mega-kontraste boja.
Svi Samsungovi LED televizori doprinose ekološkoj viziji kompanije, trošeći manje od 40 procenata struje u odnosu na standardne CCFL LCD televizore, daleko ispod oštrih Energy Star 3.0 zahteva.
U ovu novu liniju uključen je i B6000, najtanji od svih LED televizora na tržištu, koji poseduje tjuner i podršku za najmanji sistem zidne montaže na svetu koji smanjuje razmak između televizora i zida na manje od 0.8 inča. Samsungove serije 6, 7, 8 i 9 LED televizora su sve izabrane za CES Inovacijske nagrade.
Yahoo! Obogaćeno Iskustvo
CES 2009 beleži prekretnicu u partnerstvu između Samsunga i Yahoo!-a lansiranjem „Internet@TV – Content Service” na Samsungovim televizorima ravnih ekrana koji će omogućiti korisnicima da uživaju u širokoj lepezi bogatog digitalnog sadržaja kroz seriju dostupnih vidžeta. Samsungova serija 7,8 i 9 LED, LCD i plazma televizora za 2009. godinu imaće podršku za ovaj servis, kojem se može pristupiti bilo preko ugrađenog Ethernet ulaza ili koristeći opcioni Wi-Fi USB priključak.
“Internet@TV – Content Service” donosi bogatstvo Web sadržaja i servisa na Samsungovim televizorima, počevši od Yahoo!-ovih servisa kao što su Flickr™, Yahoo! News, Yahoo! Weather i Yahoo! Finance, pa do USA TODAY®, YouTube™, eBay® i Showtime Networks®. Yahoo! Widgets Engine, aplikacijska platforma koja pravi pero-lagane Javascript i XML aplikacije predstavlja osnovu Internet@TV – Content servisa koja će omogućiti developerima da stvore i primene prilagođene vidžete za televiziju kroz otvorenu platformu.
Model BD-P4600 je okosnica Samsungove široke Blu-ray linije, uključujući tri pojedinačna plejera i tri sistema kućnih bioskopa, među kojima je i HT-BD8200, prvi Blu-ray kućni bioskop sa sistemom zvučnika.
Dodir boje, osećaj dodira i povezivanje
Samsung je proširio mogućnost prenosa bežičnih HD sadržaja širom svojih grupa proizvoda. Nekoliko HDTV televizora ravnih ekrana poseduje bežičnu DNLA tehnologiju dok izabrani Blu-Ray plejeri imaju podršku za WiFi i poseduju bežični priključak za lakše povezivanje.
HZ10W digitalna kamera je prva na svetu koja nudi 24mm širokougaoni, 10x optički zum koji dozvoljava korisnicima veću kreativnost u načinu na koji fotografišu i ono šta vide kroz širokougaono sočivo. HZ10W takođe poseduje HD video opciju za snimanje pokretnih scena.
Šest novih kamkordera je predstavljeno na sajmu CES 2009, uključujući HMX-H106, predvodnika full-HD kamkordera koji je prvi koji ima interni čvrsti disk od 64GB omogućujući potrošačima bolje performanse i trajniju internu memoriju. Samsung je takođe predstavio SMX-F34, kompaktni digitalni kamkorder nove generacije, pripremljen za YouTube™.