BIZIT 11 - prvi dan

Seavus postao deo ARICOMA Grupe

Jednoj od vodećih kompanija za razvoj softvera i konsultantskih usluga, kako u regionu tako i širom sveta, 2020. godina donela je, pored svih izazova, brojne poslovne i strateške uspehe.

PCPress.rs Image

Akvizicijom do internacionalne ekspanzije

Jedan od najvažnijih događaja koji je obeležio kraj ove godine bio je strateški korak preuzimanja kompanije Seavus od strane ARICOMA Group, koja je zapravo konsolidaciona platforma za IT usluge KKCG grupacije. Ovom akvizicijom kompanija teži da dostigne nivo razvoja i znanja koji će joj omogućiti dalju internacionalnu ekspanziju. Povodom preuzimanja kompanije Seavus, Milan Sameš, CEO Aricoma Grupe, navodi da „sa širokim opsegom usluga fokusiranih na IT konsalting, razvoj softvera, implementaciju softverskih rešenja i produkata za održavanje i podršku, menadžment infrastrukture, cyber sigurnost i usklađenost s procedurama, Seavus se savršeno uklapa u portfolio ARICOMA Grupe“.

Kao vrlo pozitivno i važno, ističe i istoriju Seavus kompanije, koja je osnovana 1999. godine i od tada se uspešno razvijala. Najbolje svedočenje o Seavus‑ovom uspehu i kvalitetu njihovih 800 zaposlenih jeste činjenica da kompanija uspešno pruža svoje usluge u mnogim zemljama Evrope – Skandinaviji, zemljama Beneluksa, Švajcarskoj, kao i SAD. Među njihove najveće klijente spadaju kompanije iz sektora telekomunikacija (Sunrise, Tele2, A1, Globalstar), bankarske industrije (Erste banka, Banca Intesa, Marginalen Banka) i tehnološke kompanije poput Bosch‑a. „Iskustva koja smo stekli tokom ove godine koju je obeležila pandemija koronavirusa, govore nam da se digitalna transformacija kompanija odvija mnogo brže nego što smo očekivali. Mi u tome vidimo veliku priliku za dalji rast. Kupovina Seavus‑a se u ovaj naš plan savršeno uklapa“ – istakao je Sameš.

PCPress.rs Image
ARICOMA Grupa je posvećena održavanju načina rukovođenja i vrednostima koje su Seavus načinile partnerom i pružaocem usluga od poverenja: Igor Leštar, osnivač kompanije Seavus

Poslovne operacije kompanije Seavus neće se menjati

Osnivač kompanije Seavus Igor Leštar objašnjava da je akvizicija ozbiljna i promišljena poslovna i strateška odluka koja kompaniji otvara nove mogućnosti. „Čvrsto smo uvereni da će uključivanje jakog strateškog partnera, poput ARICOMA Grupe, ubrzati inovacije i dalje ojačati naše mogućnosti da ponudimo usluge razvoja softvera visokog kvaliteta, kao i rešenja novih generacija našim klijentima širom sveta. Na taj način, ostaćemo posvećeni daljem uspehu i bićemo još motivisaniji da dostignemo naš cilj – proširimo portfolio naših klijenata, postanemo njihov veran partner u procesu digitalizacije i tako postanemo jedan od vodećih provajdera IT usluga u Evropi. Seavus će biti veliki deo uspešne priče KKCG grupacije“ – rekao je Igor Leštar. Akvizicija neće uticati na Seavus, sve operacije i biznis linije ostaće nepromenjene u bližoj budućnosti. ARICOMA Grupa je posvećena održavanju načina rukovođenja i vrednostima koje su Seavus načinile partnerom i pružaocem usluga od poverenja, kao i pouzdanim poslodavcem.

Pročitajte i:  Kako da izaberete pravo rešenje za vaš biznis: Razbijamo najveće CRM mitove

Potvrda uspeha rangiranjem na „The NextGen 101“ listi elitnih Managed Services provajdera

Kada je reč o uspesima u 2020. godini, Seavus se našao na listi elitnih Managed Services provajdera “The NextGen 101“ koju pravi Channel Futures, deo MSP 501 liste. The NextGen 101 odaje priznanje partnerima s rastućom praksom Managed Services provajdera i godišnjim redovnim prihodima ispod 20 odsto ukupnog prihoda. Podaci su prikupljani online od 1. marta do 23. novembra 2020. na osnovu metričkih vrednosti, uključujući periodični prihod, maržu prihoda i druge faktore.

Postignuti uspeh komentariše Ružica Kalkašliev, menadžer Managed Services divizije: „Čast nam je što smo prepoznati na novoj listi NextGen 101, jer je to nagrada za napore našeg tima na širenju usluga novim i naprednim tehnološkim rešenjima, uz održavanje naših osnovnih vrednosti u kompaniji. S obzirom na nove izazove s kojima se kompanije širom sveta suočavaju, biti prepoznat među prvih 30 na ovoj listi, potvrda je naših kontinuiranih napora u pružanju usluga vrhunskog kvaliteta našim klijentima i naporima da uvek budemo bolji“.

Pročitajte i:  Kako da izaberete pravo rešenje za vaš biznis: Razbijamo najveće CRM mitove
PCPress.rs Image
Čast nam je što smo prepoznati na novoj listi NextGen 101, jer je to nagrada za napore našeg tima na širenju usluga novim i naprednim tehnološkim rešenjima: Ružica Kalkašliev, menadžer Managed Services divizije

Šta zapravo podrazumeva Managed Services?

Seavus Managed Services divizija nudi mešavinu poslovnih konsultacija, rukovođenja aplikacijom i usluge tehničkog savetovanja u okviru raznih oblasti poslovanja za specifične aplikacije, uključujući spremnost sistema, usluge optimizacije podataka i usluge podešavanja performansi sa administratorima aplikacionih sistema koji svakodnevno rade na zadacima podrške aplikacijama. Tu su i cyber zaštita, GDPR, hostovane IT usluge i upravljanje infrastrukturom – namenske usluge i usluge u cloud‑u, virtuelizacija, prilagodljivost i CDN. Svoje Managed Services usluge pružaju svetski poznatim klijentima iz oblasti bankarstva, telekomunikacija, zdravstva.

U Seavus‑ovoj Managed Services diviziji trenutno radi više od 150 eksperata iz različitih oblasti. Divizija ima brojne pozicije, poput DevOps inženjera, preko sistemskih i operativnih do sigurnosnih inženjera, testera zaštite od prodiranja (Pen Testers) i mnogih drugih. Svaka pozicija je bitna, pa se Seavus trudi da ulaže što više u stručni kadar kako bi svojim klijentima pružio što bolje i kvalitetnije usluge. Trenutno u timu radi više od 80 sertifikovanih stručnjaka, ali taj broj će se uskoro uvećati.

PCPress.rs Image

Seavus je Atlassian Zlatni partner

Partnerstvo s kompanijom Atlassian otvorilo je nove, napredne puteve za digitalizaciju, a Seavus je Atlassian Zlatni partner. Kao partner, Seavus omogućava Atlassian‑u da se većinski fokusira na unapređenje postojećih i razvoj novih alata, tako što kao partner preuzima implementaciju i podršku Atlassian proizvoda kod postojećih i potencijalnih klijenata.

U Managed Service diviziji ima dosta inženjera koji su eksperti u Atlassian alatima, kao što su Jira, Confluence, BitBucket, Bamboo, Service Management i mnogi drugi. Svi ovi alati čine nešto što se zove Atlassian ekosistem jer omogućavaju besprekornu međusobnu komunikaciju i kolaboraciju. Svaki alat u Atlassian ponudi može i samostalno da bude izuzetno jak i vredan, ali tek kada se više alata udruži, klijentski biznis procesi mogu da se pretvore u savremene, digitalne i efikasne procese budućnosti, bez obzira na to da li su to ITSM, development ili biznis procesi.

Pročitajte i:  Kako da izaberete pravo rešenje za vaš biznis: Razbijamo najveće CRM mitove

Budući da teškoće upravljanja nekolikim alatima, u kombinaciji s poteškoćama automatizacije procesa, mogu biti prepreka bržem pristupu softvera kupcima, Igor Totić, Senior System inženjer, odgovara na pitanje da li automatizovana isporuka pomoću Atlassian alata poboljšava proces?

PCPress.rs Image
Automatizacija je ključna i ako uspemo da automatizujemo makar i mali deo procesa, uspeli smo da uštedimo ogromnu količinu vremena i truda: Igor Totić, Senior System inženjer

„Automatizacija je ključna u mnogim delovima različitih procesa. Ako uspemo da automatizujemo makar i mali deo procesa, uspeli smo da uštedimo ogromnu količinu vremena i truda. Automatizacija nam takođe omogućava da smanjimo ljudske greške u procesu, što menadžerima smanjuje glavobolje i stres. Atlassian ima širok komplet alata za automatizaciju svih njihovih proizvoda. To uključuje, ali se ne ograničava, na definisanje uslova radnog procesa, okidača, postfunkcija, kao i konfigurisanje pravila automatizacije za celokupan projekat i mnoge druge. Kombinovanjem svih ovih funkcionalnosti možemo da konfigurišemo potpuno automatizovan proces zasnovan na potrebama kupca.“

Trenutna globalna situacija dovela je do velike potrebe za svim uslugama koje pruža Managed Services, uključujući optimizaciju, automatizaciju i digitalizaciju već postojećih procesa kompanija. Plan Seavus‑a je da zaposli još više eksperata kako bi bili u mogućnosti da pruže najkvalitetnije, najbolje i najefikasnije usluge klijentima, a u narednom periodu planiraju mnoštvo webinara, treninga i konsultacija u svim sferama Managed Service usluga. Razlog više da se i vi priključite uspešnom timu.

Korisna adresa: Seavus.com

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,