Snap planira novi pohod na tinejdžerske živote
Snap je do sad bio produktivna fabrika korisnih ideja, ali i platforma koja gubi novac, pa je neophodno da kompanija smisli nešto što drugima ne bi bilo jednostavno da kopiraju, ali i proizvode koji će doneti nove prihode.
Tako su čelnici kompanije odlučili da naprave korak ka budućnosti, a prvi potezi podrazumevaju da Snapchat stories stignu na Tinder i Houseparty, da se Snap reklame pojavljuju na aplikacijama drugih developera, potom pokretanje video gejming platforme, te kreiranje novih programa koji bi trebalo da zadrže pažnju tinejdžera. Ipak, nije najjasnije kako Snap planira da dođe do novih korisnika, što je neophodno iako platforma još uvek broji nezanemarljivih 186 miliona. Nove strategije podrazumevaju i motivisanje korisnika da što više vremena provode na platformi, a kroz nove interaktivne sadržaje, te sadržaje koji ne mogu da se nađu na drugim platformama.
Istina je da ideje koje se razviju u Snap-u vrlo brzo stignu i na druge socijalne platforme, pa je kompanija već prilično doprinela istoriji online povezivanja, te formiranju izgleda društvenih mreža, a kroz kratkotrajne poruke, vertikalne video sadržaje, stories, AR sočiva, real-time mape na kojima su lokacije drugih korisnika, i personalizovane Bitmoji avatare. Ostaje da se vidi da li će i nove funkcije, te gejming platforma, zabeležiti isti uspeh i da li će kompanija još jednom osmisliti pobedničku formulu.
Izvor: The Verge