Specijal: eCommerce ili Digitalna kupovina
U PC Press-ovom novom besplatnom specijalu možete pročitati koji su izazovi implementacije eCommerce-a kao i o bezbednosnim merama elektronske trgovine. Specijal možete naći našoj digitalnoj čitaonici ili ga preuzeti u PDF formatu.
Svetske statistike pokazuju da ćemo 2019. godinu završiti sa oko 3,45 biliona dolara elektronske trgovine. Za Srbiju, predviđena cifra je 328 miliona evra. Udeo elektronske trgovine u BDP‑u Srbije je oko 0,77%, za Istočnu Evropu ovaj procenat iznosi 1,47%, a za Zapadnu Evropu 4,11%.
Najveće prepreke razvoju elektronske trgovine i dalje su veliko nepoverenje kupaca i slaba razvijenost eTrgovine u Srbiji. Čini se da se vrtimo u začaranom krugu ova dva argumenta jer jedan drugog neprestano podstiču.
Preporučene mere za podsticaj elektronske trgovine su edukacija, bolji i efikasniji rad kurirskih službi, efikasnije i bolje plaćanje, te bolji marketing eTrgovina. Da li će sve to biti dovoljno da se odmaknemo s evropskog dna elektronske trgovine – i dalje je neizvesno.
U specijalu možete pročitati:
- Koji su to izazovi implementacije eCommerce-a?
- Šta je sve potrebno za dobar eCommerce sajt, rešenje kompanije Data Designe
- Da li ćemo uskoro zaboraviti platne kartice i keš i koristiti isključivo mobilni telefon?
- Koliko je važna bezbednost eCommerce-a za uspešan biznis?
- Savete kompanije Kaspersky kada su u pitanju deca i online kupovina