Studija virtuelnog sastanka: 50% učesnika kasni, 22% ne kaže ništa
Startup Read iz Sijetla objavio je svoju prvu studiju nakon praćenja više od 3 miliona virtuelnih minuta za sastanke. Softver kompanije meri angažovanje i raspoloženje učesnika na video sastancima.
Za sastanke sa sedam ili više ljudi, neki od nalaza uključuju:
- 50% učesnika kasni
- 40% ima ispodprosečan ili loš angažman
- 22% učesnika ne kaže nijednu reč
- 11% nema uključen video ili audio
Jedan od pet video konferencijskih poziva je imao ispodprosečan rezultat sastanka, a 31% sastanaka počinje kasno.
„Obim i uticaj loših sastanaka predstavljaju ogroman odliv resursa i morala“, rekao je David Shim, izvršni direktor Read-a.
Read-ov softver koristi veštačku inteligenciju, kompjuterski vid i tehnologiju obrade prirodnog jezika za analizu glasa i pokreta lica. Ideja je da se ljudima pruži povratna informacija o tome kako njihova publika emocionalno reaguje, bilo da se radi o prodajnom predstavljanju ili nedeljnom skupu – poput FitBit-a koji prati korake, ali ovog puta umesto toga prati virtuelne sastanke.
Sve to ima za cilj da odgovori na pitanja: Da li su ljudi angažovani? Da li su frustrirani? Da li se osećaju produktivno?
Kompanija je objavila i tri nova proizvoda kao deo svog „Profesionalnog paketa za glavne sastanke“, uključujući „Read Meeting Manager“ koji pruža analitiku nakon sastanka i „Read Executive Assistant“, virtuelnu alatku koja pomaže da se sastanci osiguraju ili završe na vreme.
Read nudi jedan besplatan nivo svog softvera, dok se kompleksniji nivoi plaćaju.
Izvor: GeekWire