Sve(t) je marketing – Bizit seminar | 6. jun 2018 | Klub poslanika, Beograd
Da li je marketing u doba digitalizacije neki novi marketing? Šta se zapravo promenilo, suština ili forma?
Evropljani su 2009. godine posvećivali medijskim sadržajima 44 sata nedeljno. Do prošle godine to je naraslo na 48 sati. Promenila se i struktura – konzumiranje tradicionalnih medija smanjilo se za dva i po sata ali nije prestalo, dok je konzumiranje digitalnih medija poraslo za šest i po sati. U Srbiji, 84 odsto korisnika Interneta svakodnevno je na globalnoj mreži, od toga čak 75 odsto njih svakodnevno koristi Google pretragu. Osim Google-a, na raspolaganju su im još i 2034 medija upisana u Registar.
I dok statistika ove podatke prikupi, obradi i prezentuje nam ih, realnost je već napravila novi raspored snaga. Promene su stalne, dinamične, drastične, a savremeni marketing neprestano je pred novim izazovima. Napraviti proizvod koji će neko poželeti i prodati ga po profitabilnoj ceni uvek je bila i ostala suština marketinga. Ono što se menja na dnevnoj bazi jeste odgovor na pitanje kako privući pažnju mušterija. I gde su naši potrošači? Bilo bi jednostavno reći da su svi na Internetu. Zaista jesu, i baš zbog toga, marketing timovi imaju veoma težak zadatak da ih tamo i pronađu. A onda još teži da im serviraju vanredno dobru kampanju koje se, po staroj digitalnoj poslovici „Svako čudo za tri sata”, sutra već niko neće sećati.
Kako u doba digitalne transformacije graditi i održavati brend, kako graditi odnose s korisnicima, a kako s medijima, kako optimizovati resurse i postići najbolji rezultat samo su neka od pitanja o kojima će na BIZIT seminaru „Sve(t) je marketing” govoriti eminentni stručnjaci. Svetski priznati i dokazani marketinški velikani, prvi put okupljeni zajedno na jednom mestu, govoriće o tome kako, kombinovanjem i povezivanjem različitih kanala komunikacije, postići optimalne rezultate. Svaki kanal ima neka svoja pravila, a njegovi korisnici očekivanja. Na marketarima je da to prepoznaju i prilagode im svoje poruke, ne zaboravljajući da svaka faza prodaje, na svakom od kanala, traži drugačiji pristup. A sve počinje od sadržaja…
Uz sve to, sada imamo i GDPR i Zakon o zaštiti podataka o ličnosti. Oni suštinski menjaju način na koji komuniciramo s potrošačima i unose novu dozu kompleksnosti u marketinške napore.
U vreme kad prepoznajemo da je digitalni marketing zapravo „samo” marketing, ali prilagođen novim kanalima i navikama potrošača, veoma su dragoceni pravi saveti i usmerenja onih koji zaista znaju da posavetuju. Zato vas pozivamo da nam se pridružite!
Dobro došli na junski BIZIT seminar „Sve(t) je marketing!”
Teme
Marketing digitalnog doba
- Borba za pažnju na internetu
- SEO i AdWords trikovi
- Google Analytics
- Google My business nalog i povezivanje servisa
Svi smo online
- Karakteristike društvenih mreža
- Društvene mreže u promociji biznisa
- Dropshipping i Facebook Ads
Njegovo veličanstvo Sadržaj
- Kreiranje sadržaja – umetnost pripovedanja
- Omnichannel marketing – umetnost integracije
- E-mail marketing, affilate, prodajni levak…
GDPR i Zakon o zaštiti podataka o ličnosti
- Kako utiče na odnose sa korisnicima
- Usklađivanje sa GDPR-om
Nagradna anketa, svečani ručak, networking
SPECIJALNA ponuda
Cena kotizacije po osobi za ovaj seminar
iznosi 19.000 dinara + PDV.
Za dva ili više učesnika iz iste kompanije popust je 20%.
Dodatni popust za uplatu do 18. maja iznosi 10%. Popusti se mogu sabirati.
Registrovani učesnici sa plaćenim kotizacijama bilo kojeg od prethodnih BIZIT događaja imaju dodatni popust od 10%.
Termin i mesto održavanja: Sreda 06.06.2018. u 09:00, Klub poslanika, Tolstojeva 2, Beograd
Prijavite se: