TikTok i Sony Music postigli dogovor
TikTok i Sony Music Entertainment postigli su dogovor o licenciranju koji će neprestano donositi pesme sa liste hit-umetnika diskografske grupe u TikTok.
Svetski hitovi ostaju na TikToku
Nijedna kompanija nije htela da kaže za The Verge nikakve stvarne detalje o tome šta ovo znači za korisnike TikTok-a. Uglavnom se čini da će stvari uglavnom ostati iste. Ali to je i dalje važan razvoj: TikTok radi na utvrđivanju detalja sa glavnim izdavačima otkako je dostigao veliku popularnost, kako bi osigurao da ne izgubi neke od najboljih svetskih pesama, a čini se da je ovo prvi posao koji je konačno zaključen.
Dve kompanije bi takođe trebalo da zajedno rade na načinima za promociju Sony umetnika i „većim nivoima TikTok personalizacije korisnika“. Sony i njegove izdavačke kuće zabeležile su velike pobede zahvaljujući TikTok-u. Lil Nas X, čija se pesma „Old Town Road“ vinula u popularnost u aplikaciji, potpisala je za Columbiu, što je Sony label. A „Savage love“ Jasona Derula, koja je nezaobilazna kako u aplikaciji, tako i u prehrambenim prodavnicama (ili bilo kojim drugim fizičkim lokacijama koje još uvek posećujete ovih dana), takođe je objavljena putem Columbie.
Novi TikTok ugovori
TikTok je do danas potpisao neke druge ugovore, uključujući i onaj sa Merlinom, velikom grupom nezavisnih label-a. Ali izgleda da kompanija i dalje radi na poslovima sa Warner-om i Universal-om. U kombinaciji sa Sony-jem, ta trojka čini glavninu muzičkog tržišta u SAD-u, pa je presudno da TikTok na kraju dođe do trajnijih sporazuma sa njima.
Billboard je izvestio da je TikTok ranije tokom godine postigao kratkoročne ugovore o licenci sa sve tri glavne kompanije, ali su ti poslovi bili „znatno kraći“ od tipičnih sporazuma.
Izvor: Theverge