Top50 2024

Transformacija poslovanja uz napredna CRM rešenja: šta znači pogled od 360° na korisnika?

Na BIZIT 2024, predstavnici kompanije Kameleon Solutions su – kroz praktične primere – odgovorili na neka od najčešćih pitanja vezanih za Salesforce CRM i pokazati na koji način pogled od 360° na korisnika poboljšava prodaju i poslovne rezultate.

PCPress.rs Image

Kameleon Solutions je prvi licencirani Salesforce partner iz Srbije i jedan od najnagrađivanijih Salesforce partnera u regionu. Partneri su za region CIE, podsaharsku Afriku, Maltu i Bliski istok, kao i prvi MuleSoft partner u jadranskom regionu. Specijalizovani za digitalnu transformaciju i za svoje klijente iz više od 20 industrija implementiraju i kreiraju Salesforce rešenja po meri. Proglašeni su za Salesforce Partnera godine za CIE region za 2024. godinu. Ukupno imaju više od 120 Salesforce sertifikata, što Kameleon tim čini jednim od najstručnijih u ovom delu planete. Sa sedištem u Beogradu i kancelarijama u Novom Sadu, Zagrebu, Skoplju, Lagosu, Amanu i Rijadu, Kameleon Solutions sarađuje s klijentima iz celog sveta, s posebnim fokusom na tržišta EMEA, SAD i Kanade.

Prvog dana konferencije, Una Kostandinović, marketing menadžer kompanije Kameleon Solutions, održala je predavanje pod nazivom „Razbijamo najveće CRM mitove: kako izabrati pravo rešenje za vaš biznis“.

PCPress.rs Image

Da li su CRM sistemi zaista preskupi? Mogu li mala i srednja preduzeća koristiti CRM? Da li su CRM rešenja komplikovana za korišćenje? Ovo su samo neka od pitanja na koja ćemo dobiti odgovor – i to kroz konkretne primere iz bogatog iskustva kompa­nije Kameleon Solutions. Una je s posetiocima podelila uspešne priče i rezultate koje je Kameleon tim postigao i pokazati kako CRM može transformisati poslovanje, unaprediti odnose s klijentima i postati ključna platforma za celokupan razvoj kompanije.

Pročitajte i:  PANTHEON Granule: moćan alat savremenog menadžera

Drugog dana konferencije, Igor Jova­novski, izvršni direktor kompanije Kameleon Solutions, održao je predavanje pod nazivom „Customer 360: kako unaprediti korisnički profil u CRM-u putem survey menadžmenta“. Posetioci su imali priliku da saznaju (ne samo teorijski već i kroz praktične primere) šta zapravo predstavlja pogled od 360° na korisnika. Igor je prikazao kako izgleda detaljan korisnički profil i na koji način te informacije mogu koristiti različitim sektorima unutar kompanije – od prodaje i marketinga do korisničke podrške. Na predavanju je objašnjeno kako, uz pomoć CRM alata, mogu da se prate poreklo lidova i prodajni procesi, te kako svaki sektor može doprineti celokupnom uspehu poslovanja. Poseban akcenat bio je stavljen na važnost saradnje između timova unutar kompanije, što je ključ za uspešnu digitalnu transformaciju.

PCPress.rs Image

Za kraj, Igor je predstavio „zvezdu večeri“ – Vito Survey, novi alat za upravljanje anketama iz Kameleon Solutions studija. Kroz priču o Vito alatu, Igor je prikazao kako efikasno anketiranje i prikupljanje povratnih informacija od kupaca može značajno unaprediti odnose s njima i pospešiti dalju prodaju.

Pročitajte i:  Oblak Tehnologije: Kako udovoljiti Veličanstvu?

kameleonsolutions.com

Autor: Una Kostandinović, marketing manager, Kameleon Solutions

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *