Twitch ulaže u manje strimere
Twitch daje strimerima znatno jači podsticaj da povećaju svoju publiku. Usluga planira da uvede program Partner Plus koji će uspešnijim kreatorima dati 70% udela u njihovom neto prihodu od pretplate umesto uobičajenih 50%, do praga od 100.000 dolara u kalendarskoj godini.
Twitch traži načine da zadrži svoje strimere
Partner će se kvalifikovati držeći najmanje 350 periodičnih plaćenih pretplata tokom tri meseca. Ako ispune taj standard, dobiće tih 70% smanjenja u narednih 12 meseci bez obzira da li ostaju iznad granice od 350 pretplata ili ne. Ovo se može produžiti na neodređeno vreme. Partner Plus se pokreće 1. oktobra i automatski će uključiti svakoga ko ispunjava uslove za prethodna tri meseca. Program će biti dostupan širom sveta i ne nudi ništa osim onoga što dobijaju premium partner.
Ovaj napor dolazi mesecima nakon što je Twitch najavio planove za identično ograničenje za Premium partnere. Tadašnji predsednik Twitch-a je u septembru tvrdio da to neće uticati na 90% relevantnih strimera i da bi povećane isplate za oglase pomogle da se nadoknadi razlika. Međutim, to bi i dalje moglo da uznemirava glavne strimere koji zavise od Twitch-a. Postoji rizik da ovo može navesti druge strimere da pređu na YouTube i druge platforme ako dobiju unosnije uslove.
Partner Plus povećava praktičan prihod za mnogo više strimera nego Premium, ohrabrujući ih da se pridržavaju usluge. To teoretski povećava ukupan broj dostupnih kanala i sprečava gledaoce da odlutaju ka rivalima. Twitch se poslednjih meseci suočio sa određenim poteškoćama, uključujući reakciju na premium podelu prihoda i uticaj masovnih otpuštanja matične kompanije Amazon.
Izvor: Engadget