Twitter gasi Vine
Pre tačno deset godina osnovan je Twitter, posle šest godina poslovanja uzlaznom putanjom Twitter je za 30 miliona dolara kupio servis za repetitivne video servise od šest sekundi – Vine. Sinoć je na društvenim mrežama kao bomba odjeknula vest da Twitter gasi Vine.
U poslednjih godinu i po dana Twitter polako počinje da gubi bitku sa konkurencijom jer ne uspeva da pronađe adekvatan poslovni model. Vrabac sa svojih 140 karaktera po poruci postaje sve manje zanimljiv mlađim generacijama koje su se okrenule ka Facebooku i Instagramu, a što je vidljivo po prihodima Twittera u prošlih godinu dana.
Problem je nastao kada su vlasnici shvatili da poslovanje ide silaznom putanjom, a nijedna od ideja i investicija nije popravila situaciju, pa su odlučili da spreme “mladu za udaju”. Međutim, niko od udvarača nije bio previše zainteresovan, a govorkalo se da bi Apple mogao da zagrize udicu, ali na kraju su i oni odustali. Po poslednjim informacijama, Twitter će ostpustiti 9 odsto svojih kadrova, što je oko 350 ljudi, kako bi “smanjili troškove i fokusirali se na poslovanje”. Kako to obično ide, Twitter je najviše optuštanja sproveo u marketing i prodajnim odeljenjima. Gašenje Vine servisa je očigledno deo velike strategije, a otpuštanje je sprovedeno planski, zajedno sa restrukturiranjem, kako bi se prodaja fokusirala na kanale koji donose više novca.
Očekuje se da će se Vine kao servis ugasiti u narednih nekoliko meseci.