Weekend Media Festival i kultura patika
Fenomen sneaker kulture zaludeo je ceo svet. Patike su izašle sa sportskih terena i postale statusni simbol. Bez obzira da li se radi o aukciji, saradnji sa zvezdama ili običnoj kupovini u radnji, patike dosežu vrtoglave cene koje mi rado plaćamo (u julu je jedan Kanađanin na aukciji dao 437,500 dolara za Nikeove “Moon Shoes” patike).
Na panelu “Sneaker Culture” na Weekend Media Festivalu moćićete da saznate zašto je za budućnost svakog biznisa važno razumeti fenomen sneaker kulture. Zašto nam nisu više važne torbice, pantalone i jakne, nego samo patike? Ako želite da shvatite kako se stvara brend preko društvenih mreža, sneakers kultura je fenomen koji treba proučiti.
Na panel diskusiji će učestvovati Andre Ljuština aka Croatian Stylea, vlasnik kolekcije patika vredne više od dva miliona dolara i osnivač Blitza, online shop-a s retkim i najtraženijim primercima patika iz Los Angeles-a. Pridružiće mu se DJ i producent Tomo in der Mühlen, takođe poznat po svom jedinstvenom stilu kao i njegov kolega, Petar Radojčić Bizzo, DJ i kreativni direktor “True Sneaker Lovera”.
Weekend Media Festival ove godine se održava od 19. do 22. septembra i dovodi više od 150 predavača i panelista. Tokom tri dana preko 5000 učesnika iz svih zemalja regije moći će da uživa u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana. Ovogodišnji novitet je Weekend Masterclass koji u najprestižniji hrvatski hotel, Grand Park Hotel Rovinj, dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claudea Biver-a koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala.
Koje nas aktualne medijske teme te zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.