BMW želi da ponudi opcione funkcionalnosti na bazi pretplate
Kao proširenje njihove ConnectedDrive prodavnice, BMW planira da vlasnicima njihovih automobila ponudi opciju pristupa specifičnim hardverskim i softverskim funkcionalnostima na bazi pretplate. Kompanija nije objavila detalje kako bi to funkcionisalo, ali je zamišljeno da se neke opcije aktiviraju na period dok korisnik plaća mesečnu naknadu za njih. Ideja koja stoji iza ovoga je dodatna monetizacija opcija koje već postoje u automobilu, a koje bi se „otključavale“ kroz ConnectDrive Store.
BMW navodi da bi se ovakvim pristupom kupcima obezbedila finansijska fleksibilnost. To bi značilo da, recimo, grejači ugrađeni u sedišta mogu da se plaćaju (i koriste) samo u zimskim mesecima. Takođe, ako bi se automobil prodao kao polovan, sledeći kupac bi imao mogućnost da ga prilagodi svojim potrebama.
Kao negativna strana ovakvog pristupa nameće se činjenica da kupci BMW automobila možda neće želeti da pored toga plaćaju još i dodatu mesečnu naknadu, pogotovo što su te funkcije ionako već ugrađene u automobil koji su (skupo) platili. Uostalom, to se već i desilo. Naime, prošle godine BMW je predstavio godišnju pretplatu u iznosu od 80 dolara za korišćenje Apple CarPlay-a u kolima. Međutim, to je vrlo brzo ukinuto, nakon učestalih žalbi vlasnika BMW automobila.
Izvor: Engadget