Botovi korisničke podrške stižu za Instagram
Facebook je dodao podršku za Instagram u okviru Messenger API-ja. To će omogućiti brendovima i preduzećima da obrađuju Instagram poruke putem nezavisnih aplikacija. Po prvi put će takođe moći da postave botove za korisničku podršku za obradu uobičajenih zahteva ili upita koje dobijaju putem Instagrama.
Usluga aktivna od 2016. godine
Brendovi mogu da odgovaraju svojim kupcima uz pomoć botova na Messengeru od 2016. godine. S obzirom da Facebook povezuje funkciju za razmenu poruka sa drugim svojim aplikacijama, logično je da je trenutak da sve ovo dođe i na Instagram. Ako botovi mogu da obrađuju jednostavne zahteve, to će osloboditi vremenski prave agente za podršku da rešavaju složenije probleme.
API će omogućiti brendovima da na jednom mestu obrađuju poruke iz različitih aspekata Instagrama, kao što su Store i Story. Takođe će moći da integrišu Instagram u svoje sisteme upravljanja odnosima sa kupcima. To će im, na primer, omogućiti da vide istoriju porudžbina kupaca zajedno sa njihovim porukama.
Još uvek ne može svaki brend ili firma da počne da koristi ove alate. Najnoviji Messenger API je trenutno u zatvorenoj beta verziji, a kompanije koje imaju tu čast testiranja su sledeće: Adidas, Amaro, Glossier, H&M, MagazineLuiza, Michael Kors, Nars, Sephora i TechStyle Fashion Group.
Izvor: Engadget