DJI RoboMaster S1 – robot za učenje i zabavu
RoboMaster S1 je obrazovni robot inspirisan godišnjim DJI takmičenjem iz robotike RoboMaster koji testira inženjerske veštine i opšte rešavanje problema. S1 pruža korisnicima detaljno razumevanje nauke, matematike, fizike, programiranja i još mnogo toga, kroz modove igranja i mnoštvo raspoloživih inteligentnih funkcija.
Koristeći snažan CPU, inteligentni kontroler-robot može istovremeno da podrži funkcije poput prenosa slike visoke rezolucije, reakcije kroz složene računarske probleme uz razvoj programiranja. Borbena komponenta Blaster koristi LED svetla za iscrtavanje putanja lansiranog gela i infracrvenih zraka. Zvučni efekti koji prate akciju doprinose doživljaju prave borbe. Blaster koristi neotrovne gel projektile i ima ograničenja brzine i ugla pokretanja zbog bezbednosti korisnika.
Virtuelni borac
FPV kamera ima mogućnost klizača i nagiba od 540° × 65°. Ugrađeni motor, bez četkica s direktnim pogonom, pruža nesmetan prenos slike i iskustvo kontrole preciznosti uz minimalno podrhtavanje slike. S1 dolazi sa četiri Mecanum točka, koji omogućavaju kretanje u svim smerovima i vrlo preciznu kontrolu. Prilagođeni motor M3508I ima obrtni moment do 250 mN, a dodatni sigurnosni mehanizmi pružaju izvanrednu stabilnost. Šest inteligentnih oklopnih ploča prekriva S1 da bi otkrile udarce kuglica gela ili infracrvenih zraka. Sudijski sistem može da analizira podatke o udarcima, uklapajući ih u gameplay u realnom vremenu.
RoboMaster S1 povezuje digitalni svet sa stvarnim, oživljavajući apstraktne teorije praktičnim operacijama. S1 podržava programske jezike Scratch i Python, omogućavajući korisnicima da povežu matematiku, fiziku i AI tehnologiju na vrhunski i nadahnjujući način. Korišćenje navedenih programskih jezika omogućava vam da svoje sposobnosti podignete na viši nivo, bilo da ste početnik u kodiranju ili ste već na putu da postanete ekspert.
Potpuna kontrola
Scratch je klasični vizuelni programski jezik koji se koristi u osnovnim i srednjim školama širom sveta dok se Python koristi u oblasti veštačke inteligencije. Programski blokovi omogućavaju vam da istražite niz novih funkcija sa svojim S1. Pored toga, s novim Scratch i Python interfejsima za modul zvučnika, možete dodati muzičke note ili čak napisati unikatnu pesmu za svoj S1.
Robomaster S1 pruža beskrajne mogućnosti, sa 46 komponenti koje se mogu prilagoditi ili programirati, i otvara neograničen prostor za inovacije, omogućavajući vam da rastete i učite na uzbudljiv način kojim proširujete sopstvene mogućnosti i mogućnosti vašeg S1. AI tehnologija omogućava S1 da prepozna gestove, zvukove, pa čak i druge S1 robote. Igranje s robotom RoboMaster S1 otvara vrata AI učenju i daje vam praktičan uvod u tehnologije sutrašnjice.
S1 se može programirati da automatski sledi liniju na terenu. Prepoznaje do 44 vidljiva markera koji sadrže brojeve, slova i posebne znakove koji proširuju mogućnosti kodiranja i borbe. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji prepoznavanja, S1 je u stanju da identifikuje i prati bilo koju osobu koju odaberete.
S1 takođe može prepoznati različite fizičke gestove, poput pljeskanja, kao i druge S1 jedinice. Korišćenjem markera, korisnici mogu da pišu sopstvene programe koji omogućavaju robotu da se automatski vozi i izvršava složene zadatke.
Zajedničke akcije
RoboMaster S1 omogućava korisnicima da primene svoje znanje u učionici, otključavajući jedinstvene funkcije kojima će iznenaditi gledaoce i pobediti konkurente. Nova funkcija Intercom omogućava da uživate u interakciji s prijateljima u blizini. Takođe, možete unapred snimiti audio-datoteke u aplikaciji RoboMaster na mobilnom uređaju i reprodukovati ih na S1.
Funkcije i načini igranja trenutno su dostupni na iOS-u, Android-u i Windows-u. Aplikacija RoboMaster omogućava korisnicima s različitim sistemima da igraju istovremeno. Možete upravljati računarom ili mobilnim uređajem preko ekrana osetljivog na dodir, žiroskopa ili gamepad-a.
Korisna adresa: Computerlandshop.rs