Google dodaje ocene uz nove AI alate za kupce
Sada, kupci koji koriste Google-ovu mobilnu veb lokaciju ili aplikacije mogu da preciziraju svoje pretrage pomoću alatki dizajniranih da im pomognu da suze tačno koju vrstu jakne ili drugog artikla traže. Funkcija Preporuke za stil se sada pokreće za prijavljene kupce u SAD i omogućava korisnicima da ocenjuju artikle u svojim pretragama tako da mogu da izaberu svoje preferencije, poput Tinder ili Netflix ocena, ali sa majicama.
Nakon što pronađu odeću koja im se dopada, kupci mogu da navedu brendove koji im se dopadaju, što će odmah doneti više odeće iz tih selekcija.
Google je ranije testirao AI alate koji pomažu ljudima da pronađu više stvari koje im se dopadaju. U novembru su korisnici kompanije Search Generative Experience testirali funkciju generisanja slika koja sastavlja jakne i drugu odeću na osnovu upita. Ljudi tada mogu pronaći slične predmete na osnovu AI slike. Kompanija je takođe testirala virtuelnu probu kako bi kupci mogli da vide kako haljine brendova izgledaju na njima. Obe funkcije su sada aktivne na Google kupovini.
Google se pridružuje drugim platformama za e-trgovinu u donošenju generativnih AI alata u kupovinu. Amazonov pomoćnik za kupovinu, Rufus, odgovara na upite kupaca o proizvodima. Dok je chatbot počeo da smišlja šale o Jeffu Bezosu, Amazon ga je izbacio odabranim korisnicima. Kompanija takođe nudi preporuke za veličinu na bazi veštačke inteligencije.
Međutim, funkcije kupovine koje pokreće veštačka inteligencija su još uvek nove i mogu dovesti do sumnjivih artikala. Mia Sato iz Verge-a rekla je da se iskustvo kupovine pomoću veštačke inteligencije pokazalo zbunjujućim i dalo je odeću koja nije napravljena da bi odgovarala drugim ljudima.
Izvor: TheVerge