BIZIT 2024

Google tabele se kreiraju samo jednim klikom

Google je nedavno predstavio novu funkciju oblikovanja tabele u Sheets-u koja je znatno olakšala kreiranje samostalnih blokova ćelija koje se mogu sortirati unutar tabele. Ali kompanija se tu nije zaustavila i čini se da ubrzano ažurira softver sa funkcijama koje ga čine bržim za podešavanje, konfigurisanje i pregled podataka u tabeli.

PCPress.rs Image


Najnovija ispravka, koja se sada pokreće u fazama, nadovezuje se na ranije dodavanje formatiranja tabele dodavanjem „inteligentnih predloga“ koji prikazuju dugme „+“ kada izaberete podatke koji se mogu pretvoriti u tabelu. Klikom na dugme zatim formatirate podatke sa stvarima kao što su naizmenične boje i zaglavlja koja se mogu sortirati i filtrirati. Promena se proširuje na Google-ovu funkciju oblikovanja tabela od maja, što je olakšalo brzo dodavanje tabela u tabelu, što je ljude poput mene učinilo veoma srećnim.

Ranije ovog meseca, Google je napravio ažuriranje koje vam omogućava da brzo dodate redove tako što ćete lebdeti mišem na levoj ivici tabele i kliknuti na dugme „+“ i dodati kolone tako što ćete lebdeti na desnoj strani.

Pročitajte i:  Copilot Pro: Velika pomoć i poneka briga

Istovremeno, kompanija je uvela automatske kategorije kolona: kada konvertujete podatke u tabelu, Sheets određuju koji format treba da imaju podaci u svakoj koloni. Na primer, kolone za valute mogu biti oblikovane tako da brojevi uvek imaju znak dolara, ili kolone sa datumima mogu uvek imati dvocifrene godine na kraju.

Sjajno je videti kako Google unosi toliko poboljšanja u Tabele. Pre svega ovoga, morali biste ručno da formatirate podatke da biste ih pretvorili u tabelu, proces koji se sporo odvija. Ali sada, odabir bloka podataka i njegovo pretvaranje čini stvari za vas, kao što je postavljanje naizmeničnih boja i pretvaranje zaglavlja kolona tako da možete sortirati i filtrirati prema podacima ispod njih.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
SBB
Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *