GoPro: Digitalizacija za sve
Nema sumnje da je digitalizacija dovela veliki broj kompanija širom sveta do uspeha i da je u današnje vreme postala gotovo neophodna. Može se reći da ona uključuje sve aktivnosti i procese koje su digitalne tehnologije donele sa sobom. Digitalizacija je dovela veliki broj kompanija širom sveta do uspeha.
Od automatizacije marketinških aktivnosti, do obrade porudžbina, kompanije su u potpunosti iskoristile digitalne tehnologije. Digitalizacija u poslovanju poboljšava efikasnost. Manja verovatnoća ljudskih grešaka i smanjenje operativnih troškova su samo od nekih pogodnosti koje ona donosi sa sobom.
Kriza izazvana kovidom, kao i one pre nje, primorala je kompanije da postanu kreativnije, kako bi u što kraćem roku odreagovale na novonastale probleme, prilagodile im se i nesmetano nastavile sa radom. U razgovoru sa našim i potencijalnim korisnicima, shvatili smo da svi žele da se digitalizuju. Velike kompanije traže rešenja koja su u potpunosti otporna na situacije koje će se možda dogoditi u budućnosti, ili novi, popularan, hibridni model rada koji podržava rad od kuće. One traže rešenja koja nude fleksibilnost i omogućavaju rad baš tamo gde se njihovi zaposleni nalaze.
Direktor GoPro-a, Petar Miljković, u svom predavanju na BIZIT-u 2021. „Digizalizacija za sve“, otkriva na koji način smo dobili ideju da jedno rešenje koje je otporno na budućnost, kao što je Dynamics 365 Business Central, omogućimo dostupnim najdinamičnijem delu privrede, mikro, malim i srednjim preduzećima:
„Čak i oni, koji su dugo bili nevidljivi za većinu, oni najmanji korisnici, koji su startup preduzetnici, imaju par zaposlenih, koji ne bi hteli da pišu na papiriću ono što imaju, ili da imaju neki svoj Excel fajl gde vode možda izdate fakture i neke klijente, itd. i neka potraživanja koja beleže, pa šalju mejlom, žele da vide koji je to sistem koji može da im omogući to. Mi smo onda u saradnji sa našim klijentima, potencijalnim klijentima i njihovim prijateljima odlučili da Business Central pripremimo tako i prilagodimo da bude dostupan najmanjim klijentima, kao što je već duže vreme, u svim svojim inkarnacijama dostupan najvećim klijentima.“
Document Central
Papirni i digitalni dokumenti predstavljaju ključnu komponentu svih kompanija. Mnoge kompanije žele da se konačno oproste od papira i uvedu digitalne, automatizovane procese. Shvatile su da tradicionalni načini rada, kao što je skladištenje dokumenata na hard disku, više ne ispunjavaju povećane zahteve za dostupnost informacijama. Odgovarajuće rešenje, kao što je Document Central, će Vam pomoći da postavite čvrstu osnovu za automatizaciju poslovnih procesa. To je moćan alat koji poboljšava sigurnost Vaših podataka, povećava efikasnost i produktivnost, štedi vreme i čini upravljanje dokumentima lakšim nego ikada pre. Document Central je dostupan online, možete mu pristupiti preko bilo kog internet pretraživača, što ga čini neverovatno jednostavnim za korišćenje.
Kriza izazvana kovidom primorala je kompanije da postanu kreativnije, kako bi što pre odreagovale na novonastale probleme
Power Platforma
U ovom trenutku, digitalizacija više nije nova poslovna prilika, već je postala neophodna za sve kompanije koje žele da budu produktivnije. Kompanijama su potrebni alati koji će im omogućiti fleksibilnost i modernizaciju poslovnih procesa. Microsoft Power Platform predstavlja nov način za digitalizaciju poslovanja.
Analizirajte podatke, kreirajte rešenja, automatizujte procese i još mnogo toga sa veoma malo kodiranja ili bez njega. Brzo i lako povežite i upotrebite različite izvore podataka. Svaki aspekt platforme oslobađa snagu vaših skrivenih podataka i kombinuje aplikacije, procese i tokove rada kako bi doneo inovacije koje su vam neophodne za svetlu digitalnu budućnost.
Power BI – Povežite različite skupove podataka, i transformišite ih, kako biste stekli konkurentne prednosti trenutnim uvidom u poslovne informacije.
Power Apps – Kreirajte prilagođene aplikacije u cilju rešavanja raznih poslovnih izazova i brzog transformisanja poslovnih procesa.
Power Automate – Automatizujte poslovne procese kako biste povećali efikasnost i uštedeli vreme Vašim zaposlenima.
Power Virtual Agents – Kreirajte čet botove kako biste poboljšali korisničko iskustvo, čak i ako niste iskusan programer.
LS Retail (Crafter)
Digitalizacija transformiše kompanije u maloprodajnoj industriji brže nego što je prethodno planirano. Današnji kupci očekuju mnogo više od proizvoda i konstantno su u potrazi za novim, personalizovanim iskustvima. Fokus digitalizacije se sve više pomera sa proizvoda na kupce, a korisničko iskustvo je postalo glavni prioritet. Uspešne kompanije u toj industriji su uveliko preduzele prve korake ka digitalizaciji kako bi se izdvojile od konkurencije, pridobile nove mušterije i osigurale svoje mesto na vrhu.
Nova, digitalna rešenja pružaju bolje razumevanje potreba kupaca, personalizaciju i daju nove načine za kupovinu. Ona pomažu prodavcima da poboljšaju zadovoljstvo mušterija, povećaju prodaju i pojačaju efikasnost. Maloprodaja nije komplikovana kada imate inovativno rešenje koje raste sa vama, kao što je LS Retail. Ovo fleksibilno softversko rešenje, zasnovano na Microsoft Dynamics tehnologiji, pokreće preko 85.000 prodavnica, maloprodajnih lanaca, restorana i benzinskih pumpi širom sveta. Ono omogućava jednostavnije upravljanje zalihama, upravljanje odnosa sa kupcima i klijentima, online trgovinu i još mnogo toga. GoPro je uspešno implementirao LS Retail rešenje u CRAFTER-u, najvećoj kompaniji u „uradi sam“ segmentu, nastaloj partnerstvom Wurth-a i Tehnomanije.
Maloprodaja nije komplikovana kada imate inovativno i fleksibilno softversko rešenje koje raste sa vama, kao što je LS Retail
Budućnost maloprodaje je stigla! Najbolji način da održite visoka očekivanja vaših kupaca je da budete tamo gde su oni i komunicirate sa njima na načine koji im najviše odgovaraju. Inovativno digitalno rešenje, kao što je LS Retail, će vam zasigurno pomoći da dođete do novih kupaca i povećate prodaju brže nego što ste ikada očekivali.
Zaključak
Mnoge kompanije su već počele da investiraju u digitalnu transformaciju kako bi ostale konkurentne na tržištu. Petar Miljković smatra da je sada najbolje vreme da shvatite šta je digitalizacija za vas i počnete sa sprovođenjem iste:
„Mislim da svako treba da nađe odgovor na to pitanje, zato što nije za svakoga isto i ne znači da treba da se sprovede sve u svakom trenutku, ali ako osećate i znate da vaša konkurencija radi već nešto na efikasan način, a vi čekate da se nešto desi, verovatno gubite vreme. Razmislite, razgovarajte i edukujte se o tome šta bi za vas bilo najbolje da znači digitalizacija. Makar napravite taj korak ili preporučite svojim prijateljima da naprave taj korak i da se približe tome i da isplaniraju kada bi mogli to da urade. Kao što stara poslovica kaže: „Najbolji trenutak da se posadi drvo je pre 20 godina, a sledeći najbolji je danas“ – vrlo slično je i sa digitalizacijom.“
Korisna adresa: GoPro.rs