Instagram omogućava kupovinu proizvoda bez napuštanja aplikacije
Instagram zalazi malo dublje u oblast trgovine dopuštajući vam da kupite robu bez napuštanja aplikacije. Funkcija kupovine će u početku biti ograničena i u beta fazi, isključivo u SAD-u na čemu će učestvovati više od 20 brendova, uključujući Adidas, Nike, Zara, Kylie Cosmetics, Uniqlo, Burberry, H&M, Mac, Prada i Michael Kors. Više brendova će se pridružiti u narednim mesecima.
Kada dodirnete označen proizvod da biste videli detalje, u narednim nedeljama neki korisnici će videti oznaku „Checkout on Instagram“. Kada budete spremni za kupovinu, moći ćete da unesete detalje o naplati i dostavi i potvrdite kupovinu. Moći će da se sačuvaju informacije o plaćanju za buduće transakcije i da se upravlja nalozima direktno sa Instagram-a. Opcije plaćanja uključuju kreditne kartice i PayPal. Kako Instagram bude činio opciju dostupnijom, ona će podržavati platforme za e-trgovinu kao što su Shopify, BigCommerce, ChannelAdvisor i CommerceHub.
Instagram opcija direktne naplate je izgledala neizbežna neko vreme. Oko 130 miliona ljudi traži detalje na postovima za kupovinu kako bi otkrili oznake proizvoda svaki mesec, što je porast od 40 miliona od septembra, kada je šoping tab stigao na Explore stranu. Iz perspektive Instagrama, dodavanje opcije za kupovinu artikala direktno u aplikaciji trebalo bi da spreči ljude da odu na spoljni sajt za kupovinu, a možda i da ih zadrže na samoj platformi za deljenje slika malo duže.
Izvor: Engadget