Instagram Reels ni blizu TikTok-a
Instagram se bori da pridobije kreatore, dok njegov engagement na Reels-u za kratke video snimke pada u odnosu na konkurenciju koja dolazi od njegovog kineskog rivala TikTok-a.
Problem je nedostatak originalnog sadržaja na Instagram Reels-u
Interni Meta dokument pokazuje da korisnici Instagrama provode 17,6 miliona sati gledajući Reels dnevno – ni deseti deo u poređenju sa 197,8 miliona sati koje korisnici provode na TikTok-u dnevno. U izveštaju, objavljenom u avgustu, navodi se da je Reels engagement opao za 13,6 odsto u poslednje četiri nedelje, a „većina korisnika Reels-a nema nikakav angažman”. Među ključnim razlozima je to što se Instagram mučio da regrutuje ljude da naprave pravu vrstu sadržaja i nedostatak originalnog sadržaja na Reels-u. „Otprilike 11 miliona kreatora je na platformi u SAD, ali samo oko 2,3 miliona njih, ili 20,7 odsto, objavljuje na toj platformi svakog meseca“, navodi se u dokumentu.
Portparol Mete je, međutim, rekao da se angažman Reels-a trenutno povećava iz meseca u mesec. „Imamo još posla. Ali kreatori i preduzeća vide obećavajuće rezultate, a naš rast monetizacije je brži nego što smo očekivali, jer više ljudi gleda, stvara i povezuje se preko Reels-a nego ikada ranije“, dodao je portparol kompanije. Da bi privukla ljude da prave sadržaj za Instagram i Facebook, Meta je izdvojila milijardu dolara za isplate kreatora do kraja godine. Kreatori Instagram Reels-a su do danas primili ukupno 120 miliona dolara. Instagram i YouTube su uveli nove funkcije koje obeshrabruju korisnike aplikacija za kratke video snimke od deljenja na više platformi. Kada kreatori sada naprave video na YouTube Shorts-u, neće moći da preuzmu video i unakrsno ga postave u druge aplikacije bez „YouTube vodenog žiga“.
„Ako ste kreator koji preuzima svoje Shorts iz YouTube studija da biste ih delili na drugim platformama, sada ćete pronaći vodeni žig koji je dodat preuzetom sadržaju“, navodi YouTube u ažuriranju.
Izvor: Digit.in