Pokloni za geek-a | PC Press

Instagram se takmiči sa TikTok-om novim testom preko celog ekrana

Instagram testira novi režim preko celog ekrana za svoj feed i ažuriranu traku za navigaciju u nadi da će sadržaj na platformi učiniti vidljivijim i impresivnijim. Test, koji je sproveden za „ograničen broj ljudi“, prema rečima portparola Mete Seine Kim, najnoviji je pokušaj kompanije da se takmiči sa TikTokom kada je u pitanju društveni video.

PCPress.rs Image

Ako ste deo te grupe, moći ćete da vidite video zapise skoro u potpunosti preko celog ekrana dok se krećete kroz feed (navigaciona traka će se i dalje pojavljivati ispod njih). Opis, kao i dugmad koja vam omogućavaju da označite video kao omiljene ili komentarišete, pojaviće se na dnu, a Instagram logo i druga gornja dugmad će se pojaviti iznad vrha.

Datalab serveri

Kompanija je ranije eksperimentisala sa punim ekranom na feedu. Prošlog meseca je testirao dizajn namenjen da istakne video zapise, iako je i dalje imao bele trake na vrhu i dnu ekrana. Takođe je ostavio glavnu traku za navigaciju na dnu uglavnom nepromenjenu, dok kompanija kaže da planira da testira i prečice za kreiranje posta ili poruke tamo.

Eksperimentalno korisničko sučeljavamje izgleda kao još jedna stvar koju Instagram radi kako bi pokušao da ostane konkurentan TikTok-u. Dok je Kim rekla da fotografije „ostaju važan deo Instagrama“ i da kompanija radi na tome da budu kompatibilnije sa sadržajem preko celog ekrana, Instagramovo rukovodstvo je jasno stavilo do znanja da fotografije više nisu u fokusu aplikacije. Pritisak je da bude više nalik TikToku.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Tagovi: ,