Instagram se takmiči sa TikTok-om novim testom preko celog ekrana
Instagram testira novi režim preko celog ekrana za svoj feed i ažuriranu traku za navigaciju u nadi da će sadržaj na platformi učiniti vidljivijim i impresivnijim. Test, koji je sproveden za „ograničen broj ljudi“, prema rečima portparola Mete Seine Kim, najnoviji je pokušaj kompanije da se takmiči sa TikTokom kada je u pitanju društveni video.
Ako ste deo te grupe, moći ćete da vidite video zapise skoro u potpunosti preko celog ekrana dok se krećete kroz feed (navigaciona traka će se i dalje pojavljivati ispod njih). Opis, kao i dugmad koja vam omogućavaju da označite video kao omiljene ili komentarišete, pojaviće se na dnu, a Instagram logo i druga gornja dugmad će se pojaviti iznad vrha.
Kompanija je ranije eksperimentisala sa punim ekranom na feedu. Prošlog meseca je testirao dizajn namenjen da istakne video zapise, iako je i dalje imao bele trake na vrhu i dnu ekrana. Takođe je ostavio glavnu traku za navigaciju na dnu uglavnom nepromenjenu, dok kompanija kaže da planira da testira i prečice za kreiranje posta ili poruke tamo.
Eksperimentalno korisničko sučeljavamje izgleda kao još jedna stvar koju Instagram radi kako bi pokušao da ostane konkurentan TikTok-u. Dok je Kim rekla da fotografije „ostaju važan deo Instagrama“ i da kompanija radi na tome da budu kompatibilnije sa sadržajem preko celog ekrana, Instagramovo rukovodstvo je jasno stavilo do znanja da fotografije više nisu u fokusu aplikacije. Pritisak je da bude više nalik TikToku.
Izvor: TheVerge