BIZIT 11 - prvi dan

Instagram testira feed preko celog ekrana sličan TikToku

Novi Instagram test bi učinio da aplikacija još više liči na TikTok. Prema TechCrunch-u, Instagram eksperimentiše sa vertikalnim kućnim feedovima preko celog ekrana. Kada otvore Instagram aplikaciju, korisnici odmah vide vertikalni sadržaj koji treba da „donese video više ispred i u centar“.

PCPress.rs Image

Slika koju deli Instagram prikazuje početnu stranicu koju zauzima objava preko celog ekrana sa komentarima, natpisima, lajkovima i drugim funkcijama postavljenim na vrhu objave umesto ispod. Iako traka sa pričama nije prisutna na vrhu ekrana na slici, Seine Kim, portparol Meta, kaže da taj prikaz donosi početni feed kada korisnici počnu da skroluju i da će priče i dalje biti dostupne na vrhu njihovog ekrana. Pretraga, kolutovi, kupovina i sopstveni profil korisnika su i dalje dostupni preko dugmadi na dnu ekrana. Obaveštenja, poruke i funkcije novih postova ostaju na vrhu, zajedno sa mogućnošću prebacivanja između naloga.

Kim kaže da će fotografije i video postovi takođe biti uključeni u feed preko celog ekrana.

Instagramov izbor da testira feedove fokusirane na impresivan video nije baš iznenađenje. Kompanija je kreatorima i korisnicima u velikoj meri plasirala video zapise kratkog formata, nudeći novčane bonuse kreatorima koji prave vrhunske Reels.

Pročitajte i:  Kako da vidite svoje stare Instagram priče: Korak-po-korak vodič

Krajem aprila, šef Instagrama Adam Mosseri rekao je da će platforma promeniti svoj algoritam rangiranja kako bi nagradila “originalni” sadržaj u odnosu na ponovo objavljen sadržaj. A platforma je ulagala u alate za kreatore kako bi odvojila originalni sadržaj od svojih konkurenata: Instagram je počeo da testira šablone krajem aprila, omogućavajući kreatorima da koriste postojeće Reels formate na sopstvenim video snimcima.

izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,