BIZIT 11 - prvi dan

Izgradnja jedinstvenog profila korisnika i personalizacija u marketingu, Igor Jovanovski, Kameleon Solutions | BIZIT2022

Nadovezujući se na izlaganje Filipa Novaka iz Salesforce-a, prisutnima se obratio suosnivač i CEO kompanije Kameleon Solutions, Igor Jovanovski. On je dao praktičan primer kako funkcioniše realizacija komunikacije i prodaje u praksi, oslanjajući se na interaktivni demo i dajući primer rešenja baziranog upravo na Salesforce tehnologijama. Opisao je primer poslovanja kompanije pre i nakon implementacije CRM rešenja.

PCPress.rs Image

„Kada se objedini profil korisnika, vi znate njegove korisničke navike. S modernim rešenjem postoje brojni benefiti. Podaci su uvek ažurni, korisnik može sam da ažurira svoj profil, kupci mogu biti kontaktirani na njima omiljenom kanalu na kome je i najveća mogućnost da će se odlučiti na kupovinu, kampanja se može pokrenuti ili zaustaviti na osnovu određenog cilja, troškovi se mogu egzaktno pratiti i tako dalje. Sve to vodi ka personalizaciji marketinga.“

Celokupno izlaganje Igora Jovanovskog možete pogledati na linku ispod kao i ostala predavanja i panele koji su se održali prvog dana BIZIT konferencije.

Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Transformacija poslovanja uz napredna CRM rešenja: šta znači pogled od 360° na korisnika?
Računari i Galaksija
Tagovi: ,