BIZIT 11 - prvi dan

LinkedIn poplava „saradničkih“ članaka počinje sa AI upitima

LinkedIn je predstavio funkciju pod nazivom kolaborativni članci, koja koristi „pokrenute konverzacije sa veštačkom inteligencijom“ za pokretanje diskusija između „stručnjaka“ koji koriste platformu. U objavi u petak, kompanija kaže da će „upariti svaki članak sa relevantnim ekspertima članova“ na osnovu svog grafikona veština i pozvati ih da dodaju kontekst, dodatne informacije i savete pričama.

PCPress.rs Image

Kompanija smatra da će sistem olakšati ljudima da doprinesu svojim perspektivama jer je „teže započeti razgovor nego mu se pridružiti“. Ljudi mogu proceniti doprinose stručnjaka „pronicljivom“ reakcijom.

Prema portparolki LinkedIn-a Suzi Owens, „tela članaka pokreće veštačka inteligencija“, na osnovu uputstava „koje ih je „kreirao i stalno usavršava“ urednički tim kompanije.

Kompanija je već koristila tehnologiju da ispumpa skoro 40 članaka u poslednja dva dana, što je prilično intenzivan tempo – lično, mislim da ne bih mogao da smislim toliko upita za nedelju dana. Oni se kreću u temama od stvari kao što su kako pokazati umesto reći kada pišete ili prevazići kreativnu blokadu, do toga kako koristiti povratne informacije i tačke i zareze.

Pročitajte i:  LinkedIn i Infostud: Kako da pronađete poslove za koje ste konkurisali

Prema e-poruci LinkedIn je odabrao „odabranu grupu stručnjaka“ da doprinese člancima. Članci se takođe završavaju napomenom koja čitaocima govori da mogu da zatraže pristup da doprinesu tako što će „lajkovati ili reagovati na ovaj članak“.

Možda nije iznenađujuće s obzirom na reputaciju AI da ponekad greši, neki od sadržaja koji pokreće veštačka inteligencija izazvali su mešane reakcije saradnika. Iako su neki odeljci dobili komentare poput „Odličan savet“ ili „Veoma logična početna tačka“ koji zatim dodaju kontekst i druge informacije, bilo je više kritičnih odgovora. „Nisam siguran šta je ovde rečeno“, odgovara jedan, a drugi kaže „imam drugačije mišljenje“. Da budemo pošteni, verovatno biste mogli da nađete slična osećanja u odeljcima za komentare za mnoštvo članaka pisanih od strane ljudi.

Nije baš iznenađujuće što LinkedIn koristi AI barem u nekom svojstvu. Njegova matična kompanija, Microsoft, baca milijarde u ChatGPT-ovog programera, OpenAI, i radi na tome da doda tehnologiju mnogim svojim proizvodima. Osim toga, ideja o zajedničkim člancima se uklapa sa opštim nastojanjem LinkedIn-a da postane mesto gde profesionalci dolaze da uče, a ne samo da se pokazuju ili vode misli. Kompanija takođe ima odeljenje LinkedIn Learning, koje je stvoreno nakon što je kompanija kupila sajt za e-učenje Linda.com. Ima li boljeg načina da se to dopuni od lavine članaka iz gomile koji pokrivaju svaku temu koju AI može smisliti?

Pročitajte i:  LinkedIn koristi vaše podatke za treniranje AI sistema

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: