Mark Zuckerberg gubi 3,3 milijarde dolara
Nakon što je u četvrtak objavljeno da Facebook uvodi opciju Explore feed svim korisnicima ove društvene mreže, deonice Facebook-a su pale za gotovo pet odsto. Explore feed, eksperiment sproveden i u Srbiji, znači da će na News feed-u moći da se gledaju objave prijatelja, dok je Explore feed predviđen za plaćene oglase firmi, postove medija i drugi javni sadržaj. Forbs je izračunao da će ovaj potez Marka Zuckerberga koštati 3,3 milijarde dolara, što je oko 4,4 posto njegovog ukupnog ličnog bogatstva.
Zuckerberg je očigledno popustio pritiscima, jer su 2017. godine dobili milione kritika na izgled naslovne stranice Facebook-a, koja je često pretrpana oglasima firmi.
„Jedan od naših fokusa u 2018. je da osiguramo da je vreme provedeno na Facebook-u vreme koje je dobro provedeno. Ali u poslednje vreme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaj – objave firmi, brendova i medija – preovlađuju na naslovnoj strani i time lični trenuci koji nas vode da se više povežemo jedni s drugima, ostaju nevidljivi”, napisao je, između ostalog, Zuckerberg. Iz Fejsbuka kažu da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.
Izvor: SEEbiz