Na YouTube otpada čak 37% mobilnog prometa
Kompanija Sandvine predstavila je istraživanje koje se bavi odnosom mobilnih aplikacija i mrežnog prometa ostvarenog putem mobilnih uređaja (downstream promet). Google-ov YouTube zaslužan je za većinu registrovanog prometa, te ima udeo od 37% u ukupnom registrovanom prometu.
Na dalekom drugom mestu nalazi se Facebook s udelom od 8,4%, dok se na trećem mestu nalazi Snapchat s udelom od 8,3%. Instagram ima udeo od 5,7%, dok na samo surfovanje Internetom otpada 4,6%. WhatsApp ostvaruje udeo od 3,7%, Facebook Video 2,5% u ukupnom prometu. Zanimljivo je da svi delovi Facebook-a, kada se saberu, čine 28,6% udela u mobilnom saobraćaju.
Zatim dolaze Netflix s udelom od 2,4%, Appleov App Store s 2,1%, te Google-ov Google Play s udelom od 1,9%. Ostali ostvaruju udeo od 23,4% u ukupnom prometu.