Netflix gubi višegodišnje pretplatnike
Izveštaj je pokazao da korisnici koji su imali pretplatu više od tri godine čine 5% u ukupno otkazanim nalozima na početku 2022. godine.
Veliki problemi gde ih niko nije očekivao
Netflix se suočava sa sve većim gubitkom broja pretplatnika. Samo u poslednjem kvartalu izgubili su 2 miliona pretplatnika i očekuje se da će u narednom kvartalu izgubiti isto toliko. Izveštaj je pokazao da dugogodišnji korisnici takođe napuštaju ovu platformu što je već ozbiljan signal za uzbunu.
Nedavni izveštaj je pokazao da korisnici koji su koristili ovu aplikaciju duže od tri godine polako otkazuju svoju pretplatu. Naime, od ukupnog broja otkazanih pretplata na početku 2022. godine 5% čine nalozi koji su stariji od tri godine. U sledećem kvartalu ovaj procenat se povećao na 13%, dok 60% otkazanih naloga u ovom kvartalu čine novi korisnici.
Jedan od faktora zbog kojih Netflix gubi pretplatnike je izostanak zanimljivog sadržaja. Sa druge strane, smatra se da je najveći razlog tako naglog broja otkazanih pretplata pitanje originalnog sadržaja. Netflix je u problemu od kada je prekinuta saradnja sa Disney koji je otvorio svoj kanal. Od tada se Netflix oslanja na svoje emisije koje su uglavnom bile promašene.
Trenutno ova platforma se okreće ka oglasima i reklamama. U tome vidi rešenje svog finansijskog problema. Zapravo bi bilo mnogo korisnije da se okrene kreiraju boljeg sadržaja koji bi mogao da vrati pretplatnike.
Izvor: IndiaToday